یک Surface Duo میان رده توسط مایکروسافت کنسل شد

یک Surface Duo میان رده توسط مایکروسافت کنسل شد

 Surface Duo تبلت تاشو مایکروسافت بود که برخلاف مدل های منعطف از دو نمایشگر مستقل همچون حالت کتاب برخوردار است. در ابتدا این تبلت با قیمت 1400 دلاری به فروش می‌رسید و گران قیمت بود.

طبق گفته Windows Central، یک تبلت میان رده Surface Duo که تولید آن متوقف شده است، اکنون در eBay لیست شده است. با این وجود، چند عکس از این دستگاه فاش شده که متاسفانه از فهرست حذف شد.

طبق این منبع، تبلت با نام رمز Cronos قرار بود اواخر امسال به عنوان جایگزین ارزان‌تری برای Surface Duo 2 به فروش برسد. این به معنای صفحه‌های تخت بدون نوار ظاهر، بدنه پلاستیکی، پیکربندی دوربین دوگانه است. همچنین یک پردازنده میان رده Snapdragon برای این تبلت در نظر گرفته شد. محدوده قیمت ذکر نشده است، بنابراین مشخص نیست که آیا Surface Duo ارزان‌تر صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 90 هرتز مانند Stablemate گران‌تر خود ارائه می‌دهد یا خیر.

این دستگاه در اواخر سال 2021 کنسل شد تا مایکروسافت بتواند روی Surface Duo پیشرفته (احتمالاً Surface Duo 3) تمرکز کند. ظاهراً عرضه این محصول اصلی برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

ما هنوز یک دستگاه میان رده Surface Duo شاهد نبودیم، که ممکن است چیز خوبی باشد. Surface Duo اولیه مایکروسافت زمانی که برای نخستین بار عرضه شد، جالب به نظر نمیرسید و Surface Duo 2 نیز عرضه مشابهی داشت. احتمال اینکه سومین مدل Surface Duo دوباره با تعدادی مشکلات عرضه شود مشخص نیست. در اخباری مرتبط شرکت مایکروسافت به تازگی لپ تاپ اقتصادی جدید سرفیس لپ تاپ SE را با طراحی شبیه به سری سرفیس و مشخصات کلیدی ایده آل رونمایی کرد. این نوت بوک بزودی با قیمتی کمتر از 300 دلار عرضه می شود.

مایکروسافت از Surface Laptop SE رونمایی کرد. این نوت بوک با قیمت مقرون به صرفه با لپ تاپ هایی که روی سیستم عامل کروم کار می کنند رقابت خواهد کرد. Surface Laptop SE روی ویندوز 11 SE کاملاً جدید اجرا می شود که عمدتاً برای دانشجویان و دانش آموزان طراحی شده است. از این رو، Surface Laptop SE به طور انحصاری به مدارس و دانش آموزان فروخته می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مایکروسافت و سرویسی که سن شما را از روی تصویرتان تشخیص میدهد

نظرات در مورد : یک Surface Duo میان رده توسط مایکروسافت کنسل شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *