زمان واریز یارانه اردیبهشت 98

زمان یارانه اردیبهشت ۹۸

زمان یارانه اردیبهشت ۹۸ : هر ماه مبلغ 45500 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار با عنوان یارانه واریز می گردد که این مبلغ در تاریخ 26هر ماه واریز می گردد و برای یارانه اردیبهشت ماه سال 98 نیز روال مانند ماه های گذشته خواهد بود و تاریخ واریز 98/02/26 ساعت 24 است.

مراقب سایت جعلی یارانه ها باشید

سازمان هدفمندی یارانه اعلام نموده است که سامانه ی با آدرس  yaraneh.com جهت ثبت نام و اعلام نیازمندی های یارانه نقدی جعلی است و افراد اصلا نباید از این سایت استفاده کنند. ( کاربران عزیز هر مراقب افراد سودجو باشید زیرا مسئولیت هر گونه سوءاستفاده از اطلاعات شما با خودتان است).

طبق اطلاعیه که سازمان هدفمندی یارانه ها داده است : سامانه ی ثبت نام و اعلام نیازمندی یارانه نقدی به ادرس  yaraneh.com جعلی است. در این سامانه از افراد اطلاعات مختلف هویتی مثل کد ملی سرپرستان خانوار، تعداد اعضای خانوار، میزان درآمد و… دریافت میگردد.

البته آنچه که در بین این اطلاعات مهم و ضروری به شمار می رود اطلاعات کارت بانکی می باشد که شامل موارد مختلفی نظیر شماره حساب، شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضاء و CVV2 می باشد و پیام های که از شماره 5000145 نیز ارسال می گردد جعلی می باشد و اصلا ارتباطی با سازمان هدفمندی یارانه ها و پرداخت یارانه نداشته است.

به شهروندان عزیز توصیه جدی می شود که اصلا به این سامانه مراجعه نکنند و اطلاعات خودشان را در آن ثبت کنند.

مطلب مرتبط : زمان یارانه فروردین 98

آیا پیامک قطع یارانه حقیقت داشته است؟

چندی وقتی است که برای برخی از شهروندان پیامک های ارسال می شود که از سمت یک افراد ناشناس می باشد و به آنها برای قطع شدن یارانه های نقدی شان هشدار داده میشود.

گزارش های اعلام شده که نشان میدهد برخی از سودجویان از روش های جدید برای دزدی اطلاعات حساب بانکی استفاده می کنند و در این روش از تکنیکهای هک فیشینگ استفاده میگردد.

این افراد سودجو تلاش می کنند تا بتوانند به اطلاعات حساب فردی اشخاص دست پیدا کنند و اول با یک شماره ناشناس که حاوی متن پیام قطع یارانه نقدی شان است به افراد پیام ارسال میکنند و متن به صورت “یارانه شما قطع شد، برای فعال سازی در لینک زیر ثبت نام کنید”.

بیشتر بخوانید  زمان واریز یارانه مهر 98

آیا پیامک قطع یارانه حقیقت داشته است؟

زمان یارانه اردیبهشت ۹۸ : بهتر است این نکته را به خاطر بسپارید که هیچ وقت از سوی دولت برای شما پیامکی ارسال نخواهد شد و اگر یارانه شما قطع شود هیچ مبلغی در خصوص دریافت مجدد یارانه از شما گرفته نمی شود. لطفا هیچ گونه اطلاعاتی را برای این افراد ناشناس ارسال نکنید و اجازه ندهید از اطلاعات شما سوءاستفاده کنند.

4.4/5 - (8 امتیاز)

نظرات در مورد : زمان واریز یارانه اردیبهشت 98

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *