یادگیری زبان فرانسوی + اپلیکیشن

یادگیری زبان فرانسوی

یادگیری زبان فرانسوی : زبان فرانسه به عنوان یکی از زبان های رومی از خانواده هندی اروپایی به شمار می آید . این زبان مانند پرتغالی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، رومانیایی و … از زبان های لاتین محاوره ی در امپراطوری روم برگرفته شده است . یکی از نزدیک ترین زبان به خانواده زبان های اوییل در اروپا ، زبان فرانسوی می باشد.

زبان فرانسه به عنوان زبان رسمی 29 کشور می باشد، کشورهای که خود را عضوی از گروه فرانکوفون ( کشورهای که از زبان فرانسه استفاده می کنند) به شمار می آورند.

شاید همیشه برایمان سوال باشد که آیا یادگیری زبان فرانسه ، کار دشوار است ؟ اگر می خواهید به این سوال پاسخ بدهید باید بدانید بستگی به دانش فعلی شما در مورد زبان های خارجی دارد . اما به صورت کلی یادگیری زبان فرانسه در برابر زبان های دنیا کار سختی نیست . اما در زبان فرانسه جزیئات گرامری بیشتری به نسبت زبان انگلیسی وجود دارد.

خوشبختانه امروزه اپلیکیشن های زیادی برای یادگیری زبان های مختلف وجود دارد که Le Bon Mot French به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان فرانسوی می باشد . شما می توانید به کمک این اپلیکیشن با بازی های جذاب و دوست داشتنی در یک محیط کاربردی و زیبا فرانسوی یادبگیرید.

یادگیری زبان فرانسوییادگیری زبان فرانسویدر صورتی که قصد دارید زبان فرانسوی را یادبگیرید می توانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان از کافه بازار دانلود نمایید.

یادگیری زبان فرانسوی

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : یادگیری زبان فرانسوی + اپلیکیشن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *