گو گو تماس صوتی و متنی را در هواپیما امکان پذیر می کند

تماس صوتی در هواپیما

از این پس مسافران در حال پرواز قادر خواهند بود به کمک گوگو تماس صوتی و متنی داشته باشند ، اما این بدان معنی نیست که شما در پرواز آینده تان می توانید از این سرویس استفاده نمایید ، چرا که این سرویس باید قبلا در هواپیما پشتیبانی شود.

تماس صوتی در هواپیما
تماس صوتی در هواپیما

خدمات متنی و تماس تلفنی گوگو در پرواز های شرکت هایی امکانپذیر خواهد بود که به سیستم Wi-Fi مجهز باشند ، خدمات متنی و تماسی گوگو از طریق سیستم وای فای انجام می گیرد ، گوگو اعلام کرد امروزه اغلب خطوط پروازی مجهز به سرویس های وای فای هستند ، با این شرایط کاربران سیتسم عامل های ios و اندروید می توانند به کمک اپلیکیشن رایگان گوگو در هنگام پرواز پیام های متنی و تماس خود را رد و بدل نمایند.

این شرکت در حال حاضر در تلاش است خدمات خود را به کمک شرکت های بزرگ ایرلاین گسترش دهد به همین خاطر با تمامی شرکت ها در حال مذاکره است ، در مسیر های طولانی از جمله پرواز های بین قاره ای تماس متنی و صوتی یکی از نیاز هایی است که در پرواز ها مشاهده میشود ، امروزه در خطوط هوایی لس آنجلس سرویس های وای فای وجود دارد ، تنها نیاز است شرکت های هواپیمایی با اجرای این طرح هماهنگ و موافق باشند.

البته این سرویس ها برای ابتدای کار در قاره امریکا مورد استفاده قرار میگیرد ، چرا که شرکت گوگو در این طرح خود نیازمند گسترش شبکه خود است ، در این طرح گوشی های هوشمند از سرویس های شبکه های همراه استفاده نمی نمایند بلکه از دکل ها و پایگاه های موجود گوگو در زمین استفاده می نمایند ، یعنی گوگو با ایجاد یک راه ارتباطی که فراکانس های آن ارتباط هواپیما با برج مراقبت خلل وارد نمی کند ، روشی نوین در صنعت ارتباطی دنیا ایجاد کرده است ، گوگو هم اکنون در تلاش است اداره هوانوردی امریکا را با اجرای طرح خود قانع کند تا قانون منع استفاده از دستگاه های هوشمند در حین پرواز ملغی گردد.

این طرح تحولی عجیب در صنعت ارتباطی جهان است. نظر شما چیه؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گو گو تماس صوتی و متنی را در هواپیما امکان پذیر می کند

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ممنون خیلی جالب بود امیدوارم یک روز توی خطوط هوایی ایران هم این اتفاقات بیافته . البته بلیط هواپیما تو ایران خیلی گروووونه!