گوگل میخواد استودیو های بازی سازی رو بخره!

گوگل

اوایل سال 2018 میلادی یه خبرایی در این مورد منتشر شد که می گفت گوگل میخواد یه سرویس استریم بازیای ویدئویی به اسم Yeti رو راه اندازی کنه که دقیقا مث Nvidia Geforce Now و یه سری پلتفرم های دیگه کاربرا میتونن با سخت افزارای سبک و با یه اینترنت، جدیدترین بلزی ها رو اجرا کنن. الان یه وبسایتی به کوتاکو هم اون گفته های قبلی رو تایید کرده هم اینکه یه سری جزئیات جدیدم بهش اضافه کرده … !

با گفته های این سایت، پلتفرم گیمینگ گوگل با یه سخت افزار اختصاصی داره مراحل تولید اولیه اش رو طی میکنه که این سخت افزار به قطعات گراون قیمتی احتیاج نداره و احتمالا وقتی که بخواد به بازار عرضه بشه قیمت خیلی زیادی ام نداشته باشه. یه احتمالم هستش که کروم کست های این کمپانی با یه بروزرسانی بتوننن از این سرویس استفاده کنن و نقش همون سخت افزار جدید رو برای کاربر بازی کنن.

یه شخصی که با این پروژه آشنایی زیادی داشت، در مورد این سرویس گفت؛ فکر کنید شما بازی ویچر 3 رو فقط توی زبانه ی مرورگر گوگل کروم بازی کنید!

با این وضعیت تا الان به دفعات برای همه ثابت شده که یه پلتفرم گیمینگ به عنوانایی که توی اون ارائه میشه بستگی داره. بر اساس این گزارشا گوگل برای اینکه بتونه عناوین خوبی رو توی پلتفرم خودش قرار بده داره با خیلی از کمپانیهای قدرتمند مشاوره میکنه و حتی الان دست به خرید استودیو های بازی سازی ام زده!!!

باید بگیم که تا الا زمان دقیقی در مورد معرفی و عرضه ی این سیستم مشخص نشده ولی با توجه به این موضوع که گوگل اصولا برای معرفی محصولات سخت افزاری خودش هر سال توی ماه اکتبر یه همایش میذاره، احتمالا امسالم توی ماه اکتبر همین پلتفرم رو معرفی کنه…

 

حالا به نظر شما ورود این کمپانیای خیلی قوی به این عرصه میتونه جذاب باشه؟!

 

نظرتونو با زوم تک درمیون بذارید ….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل میخواد استودیو های بازی سازی رو بخره!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *