صرافی ارز دیجیتال فینوبیت چیست و چه مزایایی دارد؟

finobit

فینوبیت یک صرافی ارز دیجیتال واقع در ایران است که بیشتر بخاطر تعداد رمزارزهای بالایی که پشتیبانی میکند شناخته شده است، در ادامه مطلب به بررسی چگونگی عملکرد و همچنین مزایای این صرافی می پردازیم.

صرافی فینوبیت نیز مانند تمامی صرافی های موجود در ایران تلاش کرده است امکانات و مزایای متنوعی را برای معامله گران ارزهای دیجیتال در داخل کشور ارائه کند که در ادامه به بررسی دقیق تر این مزایا خواهیم پرداخت.

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زوم تک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پشتیبانی بیش از 1500 بازار معاملاتی

در این صرافی بیش از 1500 رمزارز مطرح دنیا لیست شده و قابل معامله است که به شما کمک میکند تا هر ارزی را که نیاز دارید بدون نیاز به استفاده از صرافی های مختلف در لحظه خرید و فروش کنید، این صرافی بروز نگه داشتن لیست رمزارزهای قابل معامله در بازار معاملاتی خود را در دستور کار خود قرار داده است.

 

واریز و برداشت آنی

در فینوبیت شما می توانید دارایی رمزارزی خود را در لحظه به کیف پول خود واریز نموده و یا از کیف به صرافی منتقل کنید، همچنین علاوه بر واریز و بردشت رمزارزی که در این صرافی به صورت آنی صورت میپذیرد برداشت ریالی نیز در فینوبیت برای بانک های موجود در لیست زیر به صورت آنی میباشد.

 

سامان، آینده، ملی، صادرات، خاورمیانه، پاسارگاد، کشاورزی، پارسیان، رسالت و اقتصاد نوین

 

همچنین تیم فینوبیت در تلاش است جهت سهولت استفاده کاربران در ادامه دیگر بانک ها را نیز به این لیست اضافه کند.

 

پشتیبانی 24 ساعته

یکی دیگر از مهم ترین مزایای این صرافی که میتوان به آن اشاره کرد پشتیبانی 24 ساعته فینوبیت میباشد، تمامی معامله گران بزرگ میدانند که نحوه و ساعات پاسخ گویی یک پلتفرم معاملاتی یکی از مهم ترین فاکتورهای آن سیستم به حساب می‌آید، تیم فینوبیت با ارائه پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته از طریق چت آنلاین در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخگوی تمامی کاربران گرامی می باشد.

 

 

پشتیبانی از بازار معاملاتی ETFها

شاید پیش از این کلماتی همچون پوزیشن های شورت و لانگ و یا لوریج به گوش شما خورده باشد، در این نوع از معاملات شما نه تنها میتوانید بر روی بالا رفتن قیمت یک ارز سرمایه گذاری کنید، بلکه حتی در بازارهای ریزشی نیز توانایی سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال را دارید، در اصل شما در این بازار میتوانید از ریزش و افزایش قیمت برخی ارزها سود کسب نمایید؛ پلتفرم معاملاتی فینوبیت با ارائه امکان معامله ETF ها این بستر را نیز برای معامله گران خود فراهم می کند.

 

به طور خلاصه صرافی فینوبیت در تلاش است که با ارائه تمامی خدمات ارائه شده توسط نمونه های مشابه خارجی معامله گران داخل کشور را از معامله در صرافی های خارجی که ریسک هایی همچون مسدودی حساب در آنها بالاست بی نیاز سازد.

1.5/5 - (66 امتیاز)

نظرات در مورد : صرافی ارز دیجیتال فینوبیت چیست و چه مزایایی دارد؟

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نا ایمن ، حجم معاملات پایین ، پشتیبانی افتضاح ، عدم برداشت انلاین( برای هر برداشت باید کلی براشون اه و ناله کنی تا اجازه برداشت بدن) و ……
    یه صرافی بدردنخور به معنای واقعی کلمه

  2. یکی از دروغگو ترین صرافی هاست ، پول من رو ۵ ماهه بلوکه کرده و واریز نمیکنه ، همه جا هم میگه برداشت پول آنلاین و لحظه ایه ، فروش ارز داخلش تقریبا غیرممکنه چون اصلا به بازارهای جهانی وصل نیست و بین چندنفری که داخل از همون ارز خریدن امکان پذیره ، پشتیبانی افتضاح داره سوال میپرسی چند روز طول میکشه تا جواب سربالا بهت بدن. پولتون رو سطل اشغال بریزین ولی داخل این صرافی سرمایه گذاری نکنید