گوشی Red Magic 8 Pro و کسب تاییدیه جدید

گوشی Red Magic 8 Pro و کسب تاییدیه جدید

Red Magic 8 Pro در دست ساخت است و انتظار می‌رود که به زودی به عنوان اولین گوشی گیمینگ مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 رونمایی شود. این گوشی اخیراً در وب سایت های TENNA و Bluetooth SIG دیده شده است. و امروز این دستگاه در سایت گواهینامه های 3C چین با شارژ سریع 165 واتی ظاهر شده است. انتظار می رود که در اوایل ماه دسامبر عرضه شود.

همانطور که در ابتدا توسط MySmartPrice مشاهده شد، Red Magic 8 Pro با شماره مدل NX729J دارای گواهینامه از وب سایت 3C چین است. در لیست ذکر شده است که این گوشی از حداکثر سرعت شارژ 165 وات پشتیبانی می کند. ناگفته نماند که این گوشی از اتصال 5G پشتیبانی می کند.

جزئیات مربوط به گوشی گیمینگ آینده بسیار کوتاه است. گفته می شود که به زودی در کنار وانیلی رد مجیک 8 عرضه خواهد شد. هر دو گوشی هوشمند احتمالاً دارای آخرین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام هستند که ممکن است آنها را به اولین گوشی های بازی با این تراشه جدید تبدیل کند. با این حال، آنها اولین گوشی های هوشمند با این چیپست نخواهند بود، این افتخار نصیب Vivo X90 Pro+ می شود.

Red Magic 8 Pro به عنوان جانشین Red Magic 7 Pro که اوایل امسال معرفی شد، وارد بازار خواهد شد. این گوشی گیمینگ دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 120 هرتز است. در زیر کاپوت، این گوشی هوشمند دارای یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 است.

دارای دکمه های ماشه شانه ای برای تجربه بازی روان است و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 65 واتی دارد. برای عکاسی، Red Magic 7 Pro دارای تنظیمات دوربین سه گانه است که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تیزر سری Red Magic 9 Pro باتری بزرگتر و طراحی باریک را تایید می کند

نظرات در مورد : گوشی Red Magic 8 Pro و کسب تاییدیه جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *