گوشی REALME GT2 PRO نمایشگر 3K خواهد داشت

گوشی REALME GT2 PRO نمایشگر 3K خواهد داشت

Xu Qi، معاون ریلمی و رئیس بازاریابی جهانی این برند جزئیات مختصری از Realme GT2 Pro را فاش کرد. در پست ویبو این مدیر ارشد آمده که گوشی REALME GT2 PRO دارای نمایشگر 3K است.

معمولاً اینها تنها یک سری اعداد هستند. با این حال، نباید فکر کرد با یک سری اعداد ساده رو به رو هستیم، در واقع وضوح صفحه نمایش Realme GT2 Pro را نشان می دهد. این پست نشان داده که Realme GT2 Pro آینده با رزولوشن 3216 × 1440 پیکسل عرضه خواهد شد. این یعنی گوشی هوشمند پرچمدار با وضوح 3K عرضه خواهد شد.

طبق گزارش‌های تاکنون انتشاریافته، Realme GT2 Pro از نسل دوم نمایشگر LTPO استفاده می‌کند و همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هم برخوردار است. این بهترین پرچمدار رده بالا در تاریخ Realme خواهد بود. این صفحه نمایش پرچمدار همچنین از فناوری جدید تشخیص اثر انگشت استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، ممکن است از عملکرد “تشخیص ضربان قلب” نیز پشتیبانی کند. کاربران می توانند با قرار دادن انگشتان بر روی قسمت اثر انگشت، تشخیص را تکمیل کنند.

علاوه بر این، تصویر واقعی Realme GT2 به بیرون درز کرده است. متاسفانه ما نمی دانیم که آیا این تصویر متعلق به سری Pro است یا خیر. با اطلاعات بدست آمده، این گوشی دارای بدنه باریک درجه چهارم است و از صفحه نمایش حفره دار در گوشه سمت چپ بالا استفاده می کند. این نمایشگر دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه قابل توجهی هم می باشد. ریلمی همچنین فاش می کند که سری Relme GT2 به طور رسمی در تاریخ 4 ژانویه معرفی خواهد شد.

همچنین تایید شده است که Realme GT2 Pro به جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز است. در تیزرهای رسمی، این شرکت ادعا می کند که این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش منحنی است. این بسیار عجیب بوده و ما نمی دانیم که Realme چگونه قصد دارد به این امر دست یابد. علاوه بر این، Realme ادعا می کند که GT2 Pro یک گوشی هوشمند پرچمدار برتر خواهد بود. انتظار داریم که این شرکت در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این دستگاه را فاش کند. در مورد قیمت این دستگاه، هیچ سرنخی در مورد آنچه که باید انتظار داشت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  گوشی Realme C67 بزودی از راه می رسد

به هر حال محصولات ریلمی همیشه موردتوجه بوده و قیمت مناسبی هم برای آنها در نظر گرفته شده است. از این رو عجیب نیست ریلمی جی تی 2 پرو از این قاعده مستثنی باشد. برای کسب جزئیات تکمیلی بهتر است تا هفته های آینده منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی REALME GT2 PRO نمایشگر 3K خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *