گوشی Realme C55 در گیگ بنچ رویت شد

گوشی Realme C55 در گیگ بنچ رویت شد

ریلمی به زودی گوشی هوشمند جدیدی را در سری C به نام Realme C55 عرضه خواهد کرد. اخیرا تایید شده است که این گوشی با ویژگی جزیره دینامیک اپل به نام Mini Capsule عرضه خواهد شد. این دستگاه اکنون در Geekbench ظاهر شده و برخی از مشخصات کلیدی و عملکرد آن را فاش می کند.

این دستگاه با شماره مدل RMX3710 دارای پردازنده هشت هسته ای با شماره مدل MT6769V/CZ می باشد. فرکانس پایه آن 1.80 گیگاهرتز و فرکانس پیک آن 2.0 گیگاهرتز است. از این اطلاعات، مشخص است که Realme C55 دارای پردازنده MediaTek Helio G85 است.

این بنچمارک همچنین نشان می دهد که دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و سیستم عامل مبتنی بر اندروید 13 است. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که دارای رابط کاربری Realme UI 4.0 باشد. با توجه به امتیازات بنچمارک، دستگاه در تست تک هسته ای 376 امتیاز و در تست چند هسته ای Geekbench 5 امتیاز 1463 را کسب کرده است. این لیست هیچ ویژگی دیگری را نشان نمی دهد.

افشای اطلاعات قبلی نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای واحد باتری 4880 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی خواهد بود. همچنین در وب‌سایت‌های NBTC، BIS و FCC ظاهر شده است و به این نکته اشاره می‌کند که به زودی در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه مشخصی وجود ندارد، اما انتظار داریم Realme C55 در هفته های آینده عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر شده گوشی Realme 9i

نظرات در مورد : گوشی Realme C55 در گیگ بنچ رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *