گوشی Realme 11 Pro+ یک حالت خاص عکاسی از ماه دارد

گوشی Realme 11 Pro+ یک حالت خاص عکاسی از ماه دارد

ریلمی قصد دارد ماه آینده از جدیدترین سری گوشی خود رونمایی کند و یکی از آنها Realme 11 Pro+ است. اگرچه این گوشی به عنوان یک میان رده معرفی خواهد شد، اما ویژگی های قابل توجهی از جمله چیپست سری 7 Dimensity، شارژ سریع 100 واتی و صفحه نمایش AMOLED با کاهش نور فرکانس بالا را به همراه خواهد داشت. دوربین های آن نیز چشمگیر خواهند بود، به طوری که با کلیک بر روی عکس های خیره کننده ماه، حالت اختصاصی را دریافت می کند.

Jessie، مدیر بازاریابی Realme China به تازگی تصویری از ماه را که توسط Realme 11 Pro+ در Weibo گرفته شده است، به اشتراک گذاشته است. همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، این گوشی توانسته عکسی با ظاهر مناسب از ماه بگیرد که نشان می دهد یک سنسور تله فوتو اختصاصی دارد. شایعات به یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی و سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ اشاره می کنند.

این بدان معناست که Realme 11 Pro+ آینده یک حالت ماه دریافت می کند که به کاربران اجازه می دهد تا روی عکس های ماه با جزئیات قابل توجه کلیک کنند. این برند می‌تواند از فناوری بهینه‌سازی صحنه مبتنی بر هوش مصنوعی برای تشخیص ماه و تولید تصاویر با کیفیت بالا با جزئیات خوب استفاده کند.

گوشی Realme 11 Pro+ یک حالت خاص عکاسی از ماه دارد

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که Realme 11 Pro+ دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز و کاهش نور با فرکانس بالا 2160 هرتز PWM است. در بخش سخت افزاری، ممکن است یک پردازنده سری 7 Dimensity مدیاتک با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز شود.

این دستگاه از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره گرفته، احتمالاً از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. Realme 11 Pro+ به Realme 11 Pro و احتمالاً Realme 11 ساده ملحق خواهد شد. در اخباری مرتبط Realme در حال کار بر روی هدفون بی سیم جدید خود بوده که اخیرا تصاویر رندر آن به بیرون درز کرد. این هدفون انتظار داریم با نام  ریلمی Buds Air 5 Pro از راه برسد و موفق به کسب چندین گواهی مختلف شد که از طریق آنها ظرفیت باتری لو رفته است.

بیشتر بخوانید  گوشی ریلمی C53 بزودی از راه می رسد

همانطور که رسانه 91Mobiles کشف شد، ایربادز Realme Buds Air 5 Pro دارای گواهی FCC ایالات متحده بوده و باتری‌های آن‌ها با شماره مدل 122540 آشکار شدند. طبق این گواهی، کیس شارژ با یک باتری 460 میلی‌آمپر ساعتی (شماره مدل 751536) همراه است. هدفون دارای باتری 60 میلی آمپر ساعتی هستند. آنها همچنین از اتصال بلوتوث در محدوده فرکانس 2402 هرتز تا 2480 هرتز پشتیبانی می کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Realme 11 Pro+ یک حالت خاص عکاسی از ماه دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *