گوشی Pixel 7a در 5 رنگ عرضه می شود

گوشی Pixel 7a در 5 رنگ عرضه می شود

گوگل در حال آماده شدن برای عرضه Pixel 7a، یک گوشی هوشمند میان رده، در رویداد I/O 2023 دهم می است. طبق آخرین افشا توسط پاراس گوگلانی، گمان می رود این گوشی در پنج رنگ مختلف عرضه شود.

برای اولین بار گوشی های پیکسل سری A چنین رنگ بندی پیدا می کنند. این رنگ ها عبارتند از Dinuguan Black، Crispy Kale، Mayo Cream، Tide Orange و Vibrant Ube است علاوه بر این، Pixel 7a همچنین دارای گزینه ذخیره سازی 256 گیگابایتی بوده که دو برابر حافظه قبلی خود یعنی Pixel 6a است.

جدا از افزایش فضای ذخیره سازی، شایعه شده که Pixel 7a دارای 8 گیگابایت رم بوده که نسبت به رم 6 گیگابایتی پیکسل 6a یک افزایش بیشتر محسوب می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی دارای یک دوربین دوگانه در عقب باشد که دارای سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی IMX787 سونی و سنسور دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی است. گفته می‌شود که برای دوربین سلفی، این گوشی دارای یک حسگر 10.8 مگاپیکسلی بوده که همان دوربین را در پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو شاهد هستیم.

Pixel 7a با صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با نرخ نوسازی 90 هرتز و وضوح Full HD+ عرضه خواهد شد. این گوشی دارای حفره دوربین در وسط بالا نمایشگر است. در بخش سخت افزاری این گوشی احتمالا دارای چیپ Tensor G2 هستند که چیپست سفارشی طراحی شده گوگل محسوب می شود.

رندرهای طراحی این گوشی یک ماژول دوربین فلزی را در عقب بوده و گفته می شود که از شارژ بی سیم 5 واتی پشتیبانی می کند. با این حال، جزئیات باتری و سرعت شارژ در حال حاضر ناشناخته است. Pixel 7a اندروید 13 را در برگرفته و انتظار می رود که به زودی پس از اولین I/O 2023 در هند عرضه شود. این گوشی همچنین در تصاویر واقعی فاش شد. انتظار می رود به زودی گوگل اطلاعات بیشتری در مورد در دسترس بودن و قیمت اعلام کند.

پیش بینی شده گوگل هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را عرضه کند. سری پیکسل اصلی و یک نسخه A که مدلی میان رده بوده و به پیروی از سری اصلی همان سال راهی بازار می شود. گوگل در تلاش بوده سبد محصول گوشی های هوشمند خود را تکمیل سازد.

بیشتر بخوانید  انتشار برخی اطلاعات جدید از Pixelbook بعدی گوگل

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Pixel 7a در 5 رنگ عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *