گوشی Pixel 7a با پردازنده قدرتمندتر از راه می رسد

گوشی Pixel 7a با پردازنده قدرتمندتر از راه می رسد

با نزدیک شدن به رویداد I/O گوگل، انتظار می رود گوشی هوشمند میان رده Pixel 7a رونمایی شود. قبل از رونمایی ، تقریباً تمام جزئیات، از جمله مشخصات، طراحی و قیمت، فاش شده است. تنها جنبه ای که هنوز تایید نشده، عملکرد دستگاه است. با این حال، یک لیست در Geekbench جزئیاتی را فاش کرد.

جزئیات عملکرد گوشی هوشمند Pixel 7a از طریق لیست Geekbench فاش شده است. این دستگاه به چیپ Tensor G2 با حداکثر فرکانس 2.85 گیگاهرتز، متشکل از دو هسته با فرکانس 2.35 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 1.8 گیگاهرتز مجهز می شود. همچنین دارای پردازنده گرافیکی Mali-G710 است.

در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench، پیکسل 7a به ترتیب امتیاز 1380 و 3071 را کسب کرد. نسخه ذکر شده در Geekbench با 8 گیگابایت رم همراه بوده و احتمالاً این گوشی پس از عرضه حداقل ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد داشت. علاوه بر این، لیست تأیید می کند که پیکسل 7a به اندروید 13 مجهز خواهد بود.

عملکرد Pixel 7a برای یک گوشی هوشمند میان رده چشمگیر به نظر می رسد و نشان داده که دستگاه می تواند به راحتی از پس وظایف مختلف از جمله بازی برآید. Pixel 7a مورد انتظار قرار است دارای طیف وسیعی از ویژگی های چشمگیر باشد. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+ OLED با نرخ نوسازی 90 هرتز، چیپست Tensor G2 گوگل، 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد. در سوی دیگر این گوشی هوشمند دارای دوربین عقب 64 مگاپیکسلی با OIS و دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید بوده و همچنین دوربین سلفی 10.8 مگاپیکسلی خواهد داشت.

همچنین انتظار می رود پیکسل 7a دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی و بی سیم 20 واتی باشد. با اندروید 13 به عنوان سیستم عامل Pixel 7a در حال تبدیل شدن به یک گزینه میان رده برجسته است. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این دستگاه در 10 می، انتظار می رود که جزئیات تکمیلی منتشر شود.

گوگل هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه کرده است. محصول جدید نیز یک گزینه رده بالا بوده و می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

بیشتر بخوانید  فیسبوک ، گوگل و سایر شبکه های اجتماعی پس از سرقت اطلاعات نیاز به بروزرسانی دارند

به هر حال باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Pixel 7a با پردازنده قدرتمندتر از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *