گوشی OnePlus Ace Racing Edition نمایشگر 120 هرتزی LCD دارد

گوشی OnePlus Ace Racing Edition نمایشگر 120 هرتزی LCD دارد

وان پلاس قصد دارد گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود، OnePlus Ace Racing Edition را در 17 می هفته آینده در چین معرفی کند. از آنجایی که طرفداران مشتاقند مشخصات این پرچمدار آینده را بدانند، یکی از مدیران ارشد OnePlus امروز نکات برجسته نمایشگر پرچمدار بعدی این شرکت را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت.

مدیرعامل OnePlus (بازار چین)، آقای لوئیس لی، امروز در سایت رسانه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که این شرکت پرچمدار بعدی خود، OnePlus Ace Racing Edition را با نمایشگر LCD 120 هرتزی عرضه خواهد کرد.

در عکس تیزری که او در پروفایل خود منتشر کرد، به نظر می رسد که OnePlus Ace Racing Edition از صفحه نمایش LCD معمولی که در بازار گوشی های رده پایین یافت می شود استفاده نخواهد کرد، این دستگاه دارای یک پنل سریع 120 هرتزی LTPS IPS LCD است که از آن پشتیبانی می کند. نرخ تجدید متغیر 6 فرکانس مختلف.

آقای لی با معرفی نرخ‌های تازه‌سازی متغیر به این پنل‌های LCD، ادعا می‌کند که OnePlus Ace Racing Edition دارای عمر باتری بهتری خواهد بود و گوشی می‌تواند در طول روز در هنگام عرق کردن بیشتر دوام بیاورد. او مثالی را بیان می کند که وقتی فقط یک تصویر ثابت را روی صفحه نمایش خود مشاهده می کنید، صفحه گوشی با سرعت کمتری نوسازی می شود، اما زمانی که در حال انجام بازی یا پیمایش در رسانه های اجتماعی مانند TikTok و WeChat هستید، نرخ نوسازی را افزایش می دهد، برای اطمینان از اینکه حداکثر باتری ذخیره می شود و نرمی همیشه در صورت نیاز وجود دارد.

علاوه بر این، شرکت مورد اشاره می خواهد اولین کسی باشد که یک پرچمدار با نمایشگر LTPS LCD تولید می کند، زیرا شرکت از بازخوردها شنیده است که تعدادی از طرفدارانش LCD را به نمایشگرهای AMOLED ترجیح می دهند. بنابراین، با قدرت چیپست پرچمدار مدیاتکDimensity 8100 MAX، همراه با صفحه نمایش نرم 120 هرتزی، OnePlus Ace Racing Edition برای بخش خاصی از کاربران قدرتمند تلفن همراه که خواهان عملکرد پرچمدار در صفحه نمایش سریع با قیمتی مقرون به صرفه هستند، طراحی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه تاکنون در مورد OnePlus Ace Racing Edition می دانیم باید منتظر ماند. تا 17 می فاصله چندانی باقی نمانده و تنها باید به انتظار ادامه داد این برند چینی محصول جدید خود را معرفی کند.

بیشتر بخوانید  صفحه نمایش وان پلاس 5T از نوع AMOLED خواهد بود

برند چینی سخت در تلاش بوده محصولاتی جذاب را به مخاطبان خود ارائه دهد. برند وان پلاس پیشتر با اوپو ادغام شده و محصولاتی شبیه به هم عرضه می کنند.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی OnePlus Ace Racing Edition نمایشگر 120 هرتزی LCD دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *