سری Redmi Note 11 دارای جک هدفون هستند

سری Redmi Note 11 دارای جک هدفون هستند

شیائومی بزودی سری Redmi Note 11 را معرفی خواهد کرد. مدل هایی که میان رده هستند و سه مدل ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس را دربرخواهند گرفت. شیائومی می خواهد محصولاتی برجسته را بزودی عرضه دارد.

لی جون، مدیرعامل شیائومی، امروز با انتشار پستی در ویبو فاش کرد که کل سری ردمی نوت 11 جک هدفون را حفظ خواهد کرد. او همچنین تاکید کرد که دیگر گوشی های زیادی در اطراف وجود ندارد که هنوز آن را حفظ کنند.

مورد دوم ممکن است برای برخی غیر منطقی به نظر برسد، اگرچه با توجه به اینکه بیشتر پیشنهادات بودجه همچنان استاندارد 3.5 میلی متری قابل اعتماد را ارائه می دهند. اما در اینجا لازم به ذکر است که سری Redmi Note 11 دیگر دقیقاً یک پیشنهاد بودجه نیست. یا حداقل این چیزی است که به نظر می رسد آخرین شایعات نشان می دهد.

در حالی که مقرون به صرفه ترین در میان – Redmi Note 11، ظاهراً از 1199 یوان (تقریباً 187 دلار) شروع می شود، گران ترین نوع ممکن است 2499 یوان (~ 391 دلار) قیمت داشته باشد که بالاترین قیمت برای هر مدل Redmi Note است.

این گران‌ترین نسخه یعنی Redmi Note 11 Pro + را در بخش میان‌رده قرار می‌دهد. و جک های هدفون واقعاً اخیراً در آن نقطه قیمت کمیاب شده اند. بنابراین، این تلفن یک جایگزین عالی برای علاقه‌مندان به صدا است که می‌خواهند به هدفون‌های سیمی بچسبند، اما همچنین می‌خواهند مشخصات مناسبی داشته باشند.

و صحبت از مشخصات، شایعه شده است که سری ردمی نوت 11 در واقع نسبت به سری ردمی نوت 10 ارتقاء جدی دارد. صحبت هایی در مورد مدل برتر با Mediatek Dimensity 920 ، که یک پردازنده متوسط ​​متوسط ​​5G است ، وجود دارد.

در اینجا توجه داشته باشید که هیچ یک از این موارد هنوز به طور رسمی تأیید نشده است ، بنابراین شایعه باقی می ماند. آنچه تاکنون تایید شده این است که سری ردمی نوت 11 از نمایشگرهای AMOLED سامسونگ با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی بالا و حاشیه‌های باریک بهره می‌برد. علاوه بر این، این گوشی‌ها با دوربین پشتی سه‌گانه و اسکنر اثر انگشت در کناره‌ها عرضه می‌شوند. همچنین مشخص شد که شیشه AG برای پنل عقب به طور استاندارد در خط تولید قرار دارد.

بیشتر بخوانید  دستبند تناسب اندام Smart Band 8 شیائومی در راه بازار جهانی

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری Redmi Note 11 دارای جک هدفون هستند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *