گوشی OnePlus 10R در دو نسخه مدل باتری عرضه می شود

گوشی OnePlus 10R در دو نسخه مدل باتری عرضه می شود

OnePlus اعلام کرده است که OnePlus 10R را در تاریخ 28 آوریل در هند معرفی می کند. این برند همچنین تأیید کرد که این دستگاه اساساً OnePlus Ace ریبرند شده خواهد بود که قرار است در تاریخ 21 آوریل در چین معرفی شود. اکنون، پیش از رونمایی، وان پلاس هند فاش کرده است که این دستگاه با دو مدل شارژ سریع در دسترس خواهد بود. وان پلاس بیان می کند که این گوشی با شارژ 150 واتی SUPERVOOC و 80 وات SUPERVOOC عرضه خواهد شد.

این مشابه چیزی است که در گوشی هوشمند Realme GT Neo3 دیده‌ایم که از نظر فنی اولین گوشی هوشمند BBK Electronics است که با فناوری شارژ سریع 150 واتی OPPO عرضه می‌شود.

Realme GT Neo3 در دو نسخه عرضه شد: یکی با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 150 واتی و دیگری با باتری کمی بزرگتر 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 80 واتی. بنابراین به احتمال زیاد این مسیری است که OnePlus با OnePlus 10R خواهد رفت.

تاکنون، شایعات پیرامون OnePlus 10R حاکی از آن است که این دستگاه با صفحه نمایش 6.7 اینچی E4 AMOLED و وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز، پشتیبانی از HDR10+ و حفره دوربین در وسط نمایشگر عرضه می شود.  در بخش سخت افزاری، گوشی مجهز به پردازنده مدیاتک Dimensity 8100 به همراه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 خواهد بود. این گوشی در دو نوع حافظه عرضه می شود: 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی.

یک دوربین سه گانه در پنل عقب وجود خواهد داشت که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766، لنز 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 اولتراواید و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در سمت جلو، این گوشی هوشمند دارای لنز 16 مگاپیکسلی ISOCELL S5K3P9SP سامسونگ است. انتظار می رود OnePlus 10R از سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری OxygenOS همراه شود.

در اخباری مرتبط OnePlus از عرضه گوشی های هوشمند جدید خود به نام OnePlus Ace و OnePlus 10R در مناطق مختلف خبر داده است. هر دو گوشی قرار است اواخر این ماه معرفی شوند و اکنون این شرکت آنچه را که بیشتر ما حدس می زدیم، فاش کرده است.

بیشتر بخوانید  هدفون OnePlus Buds Pro 2 Lite معرفی شد

این شرکت تایید کرده که OnePlus Ace و OnePlus 10R یک گوشی هوشمند هستند اما در بازارهای متفاوتی به فروش خواهند رسید. در حالی که Ace برای بازار چین تدارک دیده شده، 10R یک مدل جهانی خواهد بود. وان پلاس همچنین افزود که اگرچه دو گوشی یک مدل هستند، اما در یک زمان به فروش نخواهند رسید. زیرا مدل Ace در 21 آوریل معرفی شده و 10آر هم در روز 28 آوریل.

این برند قبلاً فاش کرده بود که قرار است سه دستگاه را در رویداد آینده 28 آوریل معرفی کند. وان پلاس در رویداد 28 آوریل قصد دارد محصولاتی نظیر OnePlus 10R، OnePlus Nord CE 2 Lite و OnePlus Nord Buds را معرفی کند.

اگرچه اسمارت‌فون‌های Ace و 10R این برند یگ گوشی هستند، اما ممکن است تغییرات جزئی بین دستگاه‌ها وجود داشته باشد. به عنوان مثال، گفته می شود OnePlus Ace از پردازنده مدیاتک Dimensity 8100 استفاده می کند در حالی که OnePlus 10R دارای چیپست مدیاتک Dimensoty 8100-Max است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی OnePlus 10R در دو نسخه مدل باتری عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *