گوشی Nova 10 SE هوآوی معرفی شد

گوشی Nova 10 SE هوآوی معرفی شد

هواوی Nova 10 SE جدیدترین گوشی سری Nova 10 است که در آفریقای جنوبی به صورت رسمی معرفی شد. مدل SE سومین عضو از خانواده Nova 10 است که شامل دو دستگاه دیگر است، Nova 10 و Nova 10 Pro. برای آشنایان، مدل های وانیلی و پرو در ابتدای این ماه رونمایی شدند. در اینجا تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی ها و قیمت Nova 10 SE آورده شده است.

هواوی Nova 10 SE دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED است که از وضوح Full HD+ پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش تخت است که نسبت تصویر 20:9 و نرخ رفرش 90 هرتز را ارائه می دهد.

یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو برای گرفتن عکس های سلفی تعبیه شده است. پنل پشتی دستگاه دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI اجرا می شود. هیچ پشتیبانی از برنامه‌ها و سرویس‌های Google در دستگاه وجود ندارد.

هیچ اطلاعاتی در مورد چیپست که Nova 10 SE را تامین می کند در دسترس نیست. از این رو، نمی توان تأیید کرد که آیا از اتصال 5G پشتیبانی می کند یا خیر. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن است که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند.

Nova 10 SE دارای ویژگی های اتصال معمولی مانند دو سیم کارت، Wi-Fi، بلوتوث، GPS و USB-C است. ضخامت این گوشی 7.39 میلی متر و وزن آن حدود 184 گرم است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت هوآوی مراجعه نمایید. هوآوی سخت در تلاش بوده محصولات متعددی را به طرفداران ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت اقتصادی MatePad SE هوآوی معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی Nova 10 SE هوآوی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *