گوشی NIO سال 2023 از راه می رسد

گوشی NIO سال 2023 از راه می رسد

دامنه محصولات شرکت های فناوری روز به روز در حال گسترش است. به عنوان مثال، اپل و هواوی به کار خود برای تولید خودروهای الکتریکی ادامه می دهند. علاوه بر این، شیائومی و چند شرکت دیگر راه خود را دنبال می کنند. با این حال، وضعیت برای NIO کمی متفاوت است. زیرا این بار خودروساز خود را برای عرضه یک گوشی هوشمند آماده می کند.

NIO به تلاش های خود برای تولید گوشی های هوشمند بدون کاهش سرعت ادامه می دهد. ویلیام لی، رئیس این شرکت، اظهار داشت که پیشرفت تلفن همراه نسبتاً نرم بوده است زیرا از کاربران NIO خواسته است تا از تعویض تلفن های خود در سال آینده خودداری کنند. لی در حین افتتاح یک خانه جدید NIO در Dongguan، گوانگدونگ، همچنین فاش کرد که این خودروساز هیچ برنامه ای برای ساخت MPV در سال جاری یا به این زودی ندارد.

تاسیس Nio Mobile Technologies Co. Ltd مدتی است که رسمی شده است. Nio به طور کامل مالک این تجارت بود و الزامات نظارتی لازم را کاهش داده است. سرمایه ثبت شده شرکت 100 میلیون تومان می باشد. Nio در حال حاضر قابلیت های قابل توجهی در فن آوری های تلفن همراه از طریق Nio EV های بسیار متصل خود دارد.

این مدل‌ها از فناوری‌های پیشرفته برای ارائه تجربه‌ای عالی با استفاده از Nio EVs بهره می‌برند. انتظار می‌رود که گوشی Nio زمانی که وارد می‌شود، به خوبی در اکوسیستم Nio قرار بگیرد و یک تجربه رانندگی بی‌نظیر را ارائه دهد. هنوز هیچ بیانیه رسمی قطعی از Nio در مورد برنامه های گوشی های هوشمند آن وجود ندارد.

پیش از این، لی اعلام کرده بود که نباید آن را با سایر غول های تلفن همراه با ارقام فروش قابل توجه مقایسه کرد. او اعتراف کرد که توسعه یک گوشی دشوار نیست، اما این شرکت امیدوار بود چیزی منحصر به فرد طراحی کند. این شرکت امیدوار است که با مدل جدیدی که هر سال عرضه می شود، مانند اپل، تلفن همراهی را توسعه دهد که با خودروهای NIO سازگار باشد. پیش بینی می شود قیمت این گوشی زیر 1000 دلار باشد.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی NIO سال 2023 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *