گوشی Moto G73 راهی بازار شد

گوشی Moto G73 راهی بازار شد

موتورولا به تازگی گوشی هوشمند جدیدی را در بازار هند عرضه کرده است. این دستگاه جدید یک گوشی میان رده با نام Moto G73 5G است و جانشین مستقیم G72 است که قبلاً عرضه شده بود.

این سازنده گوشی های هوشمند G73 را برای عرضه در هند با مشخصات کمی متفاوت نسبت به معرفی قبلی خود در اروپا عرضه کرده است. این دستگاه دارای یک پنل LCD 6.5 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس، نسبت تصویر 20:9 و نرخ رفرش بالا 120 هرتز است. در حالی که نسبت تصویر و نرخ رفرش بالا عالی است، این شرکت نمایشگر G72 را از یک AMOLED به یک پنل LCD کاهش داد. در قسمت جلو نیز یک بریدگی دوربین سوراخ پانچ تراز وسط قرار دارد.

در زیر کاپوت، Moto G73 به تراشه مدیاتک Dimensity 930 مجهز شده است که با 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. این نیز یک تنزل از پیکربندی پایه 256 گیگابایتی نسخه جهانی است. اگرچه، موتورولا به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از اسلات کارت microSD، فضای ذخیره سازی را تا 1 تلویزیون افزایش دهند. در قسمت پشتی، گوشی هوشمند دارای تنظیمات دوربین دوگانه است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است که دارای اندازه سنسور اولتراپیکسل بزرگ 2 میکرومتری و یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

G73 از یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند. سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از: بلوتوث 5.3، وزن 181 گرم، بلندگوهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos، My UX مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13، حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور، قفل با چهره و طراحی مقاوم در برابر آب. موتورولا G73 را در یک نسخه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی عرضه کرده است و قیمت آن از 18999 INR در Flipkart شروع می شود. این دستگاه در دو رنگ آبی نیمه شب و سفید شفاف عرضه خواهد شد.

منبع

4.4/5 - (7 امتیاز)

بیشتر بخوانید  نسخه جهانی گوشی MOTO G53 5G در راه است

نظرات در مورد : گوشی Moto G73 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *