گوشی M5 4G پوکو با چیپ Helio G99 در راه است

گوشی M5 4G پوکو با چیپ Helio G99 در راه است

POCO M5 4G یک دستگاه جدید از زیر برند شیائومی هند است. این دستگاه قبلاً در پایگاه داده IMEI و BIS مشاهده شده که به معرفی زودهنگام آن در آینده نزدیک اشاره دارد. اکنون، این شرکت اولین تیزر را برای POCO M5 4G منتشر کرده است.

این تایید می کند که M5 4G با چیپست جدید مدیاتک Helio G99 4G شش نانومتری عرضه خواهد شد. شایعه شده است که POCO M5 4G دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی IPS LCD با وضوح Full HD+ است. گفته می شود این گوشی از نرخ نوسازی 90 هرتزی هم بهره می برد.

در بخش پردازشی، این دستگاه با چیپست مدیاتک Helio G99 همراه با 4 گیگابایت یا 6 گیگابایت رم عرضه می شود. برای بخش نرم افزاری، انتظار می رود دستگاه دارای MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 باشد. ما می توانیم انتظار یک بسته باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را داشته باشیم که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. به غیر از آن، انتظار می‌رود این دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت جانبی، اتصال WiFi دو بانده و بلوتوث 5.0 باشد.

طبق این گزارش، این گوشی هوشمند یک مدل میان رده است که قیمتی کمتر از 15000 روپیه برای مدل پایه دارد، در حالی که گزینه های رده بالاتر آن قیمت کمی بالاتر خواهند داشت. انتظار می رود در اوایل سپتامبر در هند عرضه شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا برند چینی محصول مورد اشاره را معرفی و عرضه دارد. کمپانی پوکو در هند محصولات مختلفی برای عرضه داشته و ام 5 هم یکی از همین گزینه ها خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی گوشی هوشمند پوکو M3 Pro 5G

نظرات در مورد : گوشی M5 4G پوکو با چیپ Helio G99 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *