گوشی iQOO Z6 Lite 5G در راه است

گوشی iQOO Z6 Lite 5G در راه است

iQOO در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید 5G مقرون به صرفه در هند است. دستگاهی که iQOO Z6 Lite 5G نامیده می شود قبلاً در پایگاه داده گواهی BIS با شماره مدل I2208 رویت شده است.

اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه آینده را فاش می کند. بر اساس این گزارش، گوشی هوشمند در ماه سپتامبر راهی بازار خواهد شد. این گوشی با چیپست سری 4 کوالکام اسنپدراگون در زمینه پردازشی عرضه خواهد شد. این می تواند چیپست Snapdragon 480+ 5G باشد که معمولاً در گوشی های هوشمند 5G سطح پایه دیده می شود.

گزارش‌های قبلی بیان کرده‌اند که iQOO Z6 Lite 5G نسخه بهینه‌شده Vivo T1x خواهد بود. اگر این موضوع صحت داشته باشد، iQOO Z6 Lite 5G به احتمال زیاد صفحه نمایش IPS LCD با رزولوشن 1080  پیکسل یا FHD+  و نرخ نوسازی 90 هرتز را ارائه می دهد.

این دستگاه می تواند با 4 گیگابایت / 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت / 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. در مورد بخش دوربین، می توان انتظار یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی را داشت. در قسمت جلو، می‌توان از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده کرد.

سایر مشخصات احتمالاً شامل اسکنر اثر انگشت جانبی، FunTouchOS 12 مبتنی بر اندروید 12 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا آیکیو بزودی این محصول را معرفی کند. میان رده ای که طراحی جذابی داشته و با ویژگی های برجسته از راه خواهد رسید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه جهانی گوشی iQOO Z7 Pro رویت شد

نظرات در مورد : گوشی iQOO Z6 Lite 5G در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *