گوشی Hisense H60 با دوربین 48 مگاپیکسلی در راه است

گوشی Hisense H60 با دوربین 48 مگاپیکسلی در راه است

اخیراً تعدادی از کاربران اینترنتی در چین گوشی هوشمند جدیدی از برند Hisense را مشاهده کردند. مدل جدید H60 است که ظاهرا دارای چیپست 5G ساخت چین خواهد بود. اگرچه، این با مدل دیگری با همان نام که در فوریه 2022 عرضه شد، متفاوت است.

طبق گزارش ITHome، گوشی هوشمند آینده این برند چینی دارای تراشه Zhanrui T7520 بوده که یک تراشه 5G بومی است. طبق لیست، این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی FHD است و همچنین مجهز به لنز تله فوتو پریسکوپی بوده که از زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال هیبریدی 50 برابری پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، برخی از وبلاگ نویسان همچنین ادعا کردند که تراشه Zhanrui T7520 H60 عملکردی را ارائه می دهد که رقیبی برای کوالکام Snapdragon 765G است. اگر این درست باشد، پس یک پردازنده کاملاً توانا برای گوشی های هوشمند به حساب می آید. Zhanrui T7520 بر اساس فرآیند 6 نانومتری EUV ساخته شده و از 4 هسته ARM Cortex A76 و 4 هسته ARM Cortex A55 استفاده می کند که با پردازنده گرافیکی ARM Mali G57 همراه شده است. برای حافظه، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد.

در جلو، این گوشی هوشمند از یک پنل 6.81 اینچی LCD بهره می برد که دارای نرخ نوسازی استاندارد 60 هرتز و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد بود. در قسمت عقب یک ماژول سه گانه دوربین داشته که شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی می شود. سایر ویژگی ها شامل بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی شده از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. ناگفته نماند این دستگاه سیستم عامل اندروید 11 داشته و اطلاعات بیشتری مشخص نیست.

احتمالا هایسنس بزودی این میان رده جذاب را معرفی خواهد کرد که از مشخصه های قابل قبولی برخوردار بوده و با قیمت مناسبی احتمالا دردسترس قرار گیرد. برند چینی سعی دارد مدل‌های متنوعی را در بازار عرضه دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Hisense H60 با دوربین 48 مگاپیکسلی در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *