مانیتورهای اقتصادی وان پلاس معرفی شد

مانیتورهای اقتصادی وان پلاس معرفی شد

برای مدت طولانی، OnePlus اولین نمایشگر OnePlus در هند را تیز کرد. امروز بالاخره دستگاه ها به صورت رسمی معرفی شدند. OnePlus Monitor X27 و Monitor E24 دو مانیتور متفاوتی هستند که OnePlus عرضه کرده است. اینها اولین محصولاتی در نوع خود هستند که وان پلاس تاکنون در کشور عرضه کرده است. ویژگی های مانیتورها از جمله اتصال Type-C و قابلیت HDR برای نمایشگر بسیار چشمگیر است.

با شروع مانیتور OnePlus X27، که همانطور که از نامش پیداست، دارای صفحه نمایش 27 اینچی QuadHD+ IPS LCD با رزولوشن 2560*1440 پیکسل، پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا 165 هرتز، نرخ پاسخ پایین 1 میلی‌ثانیه، حداکثر روشنایی تا 350 نیت است. و 95% وسعت رنگ DCI-P3. علاوه بر این، پشتیبانی از زاویه دید 178 درجه، سازگاری VESA DisplayHDR 400 و گواهی TUV Rheinland را برای تصاویری با نور آبی کم و بدون سوسو اضافه می کند. علاوه بر این، این محصول از AMD FreeSync Premium نیز پشتیبانی می کند.

از پنج حالت مختلف تصویر پشتیبانی می کند. استاندارد، فیلم، تصویر، وب و بازی. کاربران همچنین می توانند از ویژگی تقسیم صفحه نمایش در مانیتور استفاده کنند. در مورد پورت ها، باید بگوییم که این دستگاه دارای یک پورت شارژ 1X Type-C است که تا 65 وات ورودی، 1X پورت HDMI 2.1، 1X پورت DP، 1X پورت USB 3.0 و 1X درگاه هدفون 3.5 میلی متری را پشتیبانی می کند. قیمت این دستگاه 27999 روپیه است. فروش آن از 15 دسامبر 2022 آغاز می شود.

به مانیتور OnePlus E24 می رسد که دارای یک پنل 24 اینچی کمی کوچکتر است. این یک پنل FullHD+ با وضوح 1920*1080 پیکسل، نرخ تازه سازی سریع 75 هرتز، نرخ پاسخگویی 5 میلی ثانیه، حداکثر روشنایی تا 250 نیت و زاویه دید 178 درجه است. این برند علاوه بر پشتیبانی از Adaptive Sync و گواهینامه TÜV Rheinland برای نور آبی کم و تصاویری بدون سوسو زدن را شامل می شود. در مورد پورت‌ها، یک پورت USB Type-C 1X با قابلیت تحویل تا 18 وات، 1X درگاه HDMI، 1X درگاه هدفون 3.5 میلی‌متری و 1X درگاه VGA دارد.

در حال حاضر، ما نمی دانیم قیمت مانیتور OnePlus E24 چقدر خواهد بود. این شرکت اعلام کرده است که به زودی قیمت این کالا را اعلام خواهد کرد. به هر حال، این شرکت هنگام استفاده از کارت های ICICI Bank به عنوان بخشی از پیشنهاد اولیه، تا 1000 روپیه تخفیف فوری ارائه می دهد. اگرچه ما مطمئن نیستیم که آیا این تبلیغات برای هر دو مدل اعمال می شود یا خیر، X27 بدون شک برای این کار واجد شرایط است.

بیشتر بخوانید  هدفون Ear (1) Stick وان پلاس در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مانیتورهای اقتصادی وان پلاس معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *