گوشی Galaxy Z Flip 5 چهار گزینه رنگی جدید دارد

گوشی Galaxy Z Flip 5 چهار گزینه رنگی جدید دارد

انتظار می‌رود سامسونگ نسل بعدی گوشی‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی را در رویداد Unpacked آینده رونمایی کند. امسال انتظار می‌رود این رویداد به جای جدول زمانی معمول آگوست، تا پایان جولای برگزار شود. پیش از عرضه رسمی، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 در معرض افشای اطلاعات و شایعات زیادی قرار گرفت.

به تازگی جزئیات انواع رنگ های پیشنهادی آینده فاش شده است. افشا جدید توسط راس یانگ، مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایش (DSCC) ارائه شده است. طبق توییت وی، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 در چهار رنگ جدید عرضه خواهد شد. اینها عبارتند از آبی، سبز، پلاتینیوم و زرد. مدیر اجرایی اضافه می کند که این دستگاه در رنگ های دیگری از جمله رنگ های قبلی با حجم بالاتر بژ، خاکستری، سبز روشن و صورتی روشن در دسترس خواهد بود.

یانگ همچنین بیان می‌کند که گلکسی زد فولد 5 در رنگ‌های آبی و پلاتینیوم به همراه رنگ‌های پرحجم بژ، مشکی و آبی روشن عرضه خواهد شد. طبق رندرهای فاش شده، سامسونگ گلکسی زد فولد 5 تقریباً به یک صفحه نمایش ثانویه بزرگ مجهز می شود که به اوپو Find N2 Flip، ویوو X Flip و موتورولا Razr Ultra آینده می پیوندد.

با این حال، نمایشگر نسل بعدی گوشی تاشوی برند کره جنوبی مانند یک نماد پوشه مانند خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که فضای کافی برای تنظیم دوربین دوگانه عقب وجود دارد. انتظار می رود صفحه نمایش 3.4 اینچی و وضوح تصویر 720p داشته باشد. طبق گزارش قبلی، دستگاه دارای یک پنل عقب مشکی خواهد بود که در صورت روشن نبودن صفحه نمایش، بریدگی پوشه مانند را از بین می برد که در غیر این صورت عجیب به نظر می رسید.

در اخباری مرتبط گوشی های سامسونگ قبلا طراحی های متفاوتی داشتند. سری F در گذشته با مدل A متفاوت به نظر می رسید که باز هم متفاوت از مدل های پرچمدار S بود. اما امسال این شرکت کره ای طراحی مشابهی را برای تمامی گوشی های هوشمند خود انتخاب کرده است. اگر گلکسی اس 23 و گلکسی A54 را در کنار هم قرار دهیم، به سختی می توانید تفاوت را تشخیص دهید. این روند همچنان ادامه دارد زیرا حتی انتظار می‌رود که گلکسی F54 آینده نیز همان آرایش دوربین را مانند باقی گوشی‌ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید  معرفی Galaxy J2 Core سامسونگ

رندرهای طراحی Galaxy F54 که توسط 91Mobiles به اشتراک گذاشته شده، نشان می دهد که ظاهری شبیه به بسیاری از گوشی های دیگر سامسونگ خواهد داشت. می توان آن را با سه لنز دوربین مجزا در پشت که هر کدام در یک حلقه براق قرار دارند، مشاهده کرد. این دستگاه دارای عقب صاف با لبه های خمیده است. این تصویر در دو رنگ آبی تیره و نقره ای می باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy Z Flip 5 چهار گزینه رنگی جدید دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *