گوشی GALAXY M04 بزودی از راه می رسد

گوشی GALAXY M04 بزودی از راه می رسد

تاریخ عرضه و جزئیات قیمت گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M04 در هند قبل از عرضه قریب الوقوع آن به طور رسمی تایید شده است. بنابراین، یک گوشی جدید از سری M گلکسی به زودی راهی بازار هند می شود.

قابل ذکر است که سامسونگ گلکسی M04 در تاریخ 9 دسامبر در هند عرضه خواهد شد. گلکسی M04 برای خرید در هند از طریق آمازون در دسترس خواهد بود. در همین حال، سامسونگ قیمت و مشخصات کلیدی گلکسی M04 هند را فاش کرده است. برای یادآوری، گلکسی M04 به تازگی همراه با گلکسی A04e در وب سایت بلوتوث SIG دیده شده است. گوشی آینده سری M گلکسی دارای قیمت رقابتی خواهد بود.

میکروسایت تایید می کند که گلکسی M04 در دو گزینه رنگی عرضه خواهد شد. به گفته میکروسایت آمازون، قیمت اولیه گوشی هوشمند ارزان قیمت آینده INR 8، XXX خواهد بود. این قیمت می تواند برای مدل پایه باشد. علاوه بر این، Galaxy M04 می تواند حداقل در چند پیکربندی ذخیره سازی در دسترس باشد. این دستگاه در رنگ های آبی و سبز در هند در دسترس خواهد بود.

پنل پشتی از جنس پلی کربنات است. این گوشی دارای قاب و گوشه های خمیده است. همچنین لبه سمت راست دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا را در خود جای می دهد. با این حال، تصاویر اسکنر اثر انگشت را نشان نمی دهند. پنل پشتی این گوشی دارای دو دوربین و یک فلاش LED است. در جلو، تلفن دارای یک بریدگی ناچ است.

ظاهرا این گوشی با گزینه های رم 3/4 گیگابایتی عرضه خواهد شد. رم مجازی نیز ارائه خواهد شد. همچنین دارای یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی است. سامسونگ به مدت دو سال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای گلکسی M04 ارائه خواهد کرد. این گوشی اخیرا در کنسول Google Play ظاهر شده است که وجود صفحه نمایش HD+ را تایید می کند.

گلکسی M04 سیستم عامل اندروید 12 را با لایه ای از One UI 4.1 Core در بالا بوت می کند. در زیر کاپوت، ممکن است پردازنده مدیاتک MT6765 باشد. ممکن است مشخص شود که این پردازنده Helio G35 است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  4 واقعیتی که باید درمورد Galaxy Note Edge سامسونگ بدانید

نظرات در مورد : گوشی GALAXY M04 بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *