گوشی GALAXY F02S سامسونگ با باتری عظیم در راه است

منابع می گویند امروز Samsung Galaxy F02s در هند در دو نسخه به فروش می رسد: نسخه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه فلش داخلی 120 دلار و مدل 4/64 گیگابایتی با قیمت 138 دلار عرضه می شود. تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy F02s دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح 720p و همچنین اسنپدراگون 450 SoC خواهد بود. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود ، در حالی که قدرت شارژر برابر با 15 وات خواهد بود.

دوربین اصلی به سنسور تصویر اصلی با رزولوشن 13 مگاپیکسل ، سنسور عمق صحنه 2 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو با وضوح یکسان مجهز خواهد شد. تلفن هوشمند باید دارای سیستم عامل Android 10 با رابط کاربری One UI باشد. سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که در حال توسعه اولین حافظه DDR5 صنعت با استفاده از فناوری High-K Metal Gate است. این یک فناوری با استفاده از دی الکتریک ثابت دی الکتریک بالا و دروازه های فلزی است.

این شرکت در حال حاضر نمونه کارها را با یک ماژول 512 گیگابایتی DDR5 مربوطه گسترش داده است. در این حالت ، یک ماژول هشت لایه تراشه DRAM با تراکم 16 گیگابایت را در خود جای داده است که از طریق فناوری طرح حجمی با اتصالات بین لایه ای ترکیب می شوند (Through-Silicon Vias، TSV). این حافظه سرعت انتقال داده تا 7200 مگابیت در ثانیه را فراهم می کند که دو برابر DDR4 است. سامسونگ خود در مورد استفاده از چنین ماژول هایی در ابر رایانه ها و محاسبات مربوط به هوش مصنوعی و یادگیری ماشین صحبت می کند.

همچنین ، غول کره ای 13٪ مصرف کمتری از حافظه جدید را یادداشت می کند. حجم بازار جهانی نمایش گوشی های هوشمند در سال 2020 43 میلیارد دلار بود. در هر صورت ، این دقیقاً همان مقداری است که در گزارش Strategy Analytics آورده شده است. بنابراین ، به گفته کارشناسان Strategy Analytics ، سامسونگ دیسپی پیشرو در بازار نمایشگر تلفن های هوشمند است. این به تنهایی 50٪ از کل درآمد را تشکیل می دهد. BOE Technology با 15 درصد در مکان دوم و LG Display با 8 درصد در جایگاه دوم قرار دارد.

سال 2020 با افزایش نسبت پانل های OLED مشخص شد. این قبیل پانل ها نه تنها در مدل های گران تر ، بلکه در مدل های بخش جرم نیز معمول شده اند. در پایان سال ، پنل های OLED 60 درصد از بازار را اشغال می کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی GALAXY F02S سامسونگ با باتری عظیم در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *