گوشی Galaxy A04e سامسونگ معرفی شد

گوشی Galaxy A04e سامسونگ معرفی شد

سامسونگ بی سر و صدا گوشی هوشمند پایه Galaxy A04e را عرضه کرده است. در ماه آگوست، این شرکت از گلکسی A04 رونمایی کرد که پس از آن گلکسی A04s در ماه سپتامبر عرضه شد. اکنون از Galaxy A04e پرده برداری کرده است که ویژگی های کلیدی مانند صفحه نمایش HD+ و باتری بزرگ را ارائه می دهد.

Galaxy A04e دارای یک پنل 6.5 اینچی PLS LCD است که وضوح HD+ را ارائه می دهد. صفحه نمایش دارای یک بریدگی قطره ای است که یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

پنل پشتی آن دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید 12 از پیش بارگذاری شده است که با One UI Core 4.1 پوشانده شده است، که چیزی نیست جز نسخه‌ای از One UI برای مدل‌های پایین‌رده.

زیر کاپوت، گلکسی A04e یک چیپست هشت هسته ای ناشناس دارد. شایعات پیرامون این دستگاه ادعا کرده اند که به چیپست مدیاتک هلیو جی 35 مجهز شده است. SoC با 3 گیگابایت / 4 گیگابایت رم همراه است.

گلکسی A04e از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که تنها از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. در بخش اتصال، دستگاه گزینه هایی مانند اسلات دو سیم کارت، 4G VoLTE، وای فای 2.4 گیگاهرتزی، بلوتوث، GPS، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری صدا را ارائه می دهد. A04e دارای بدنه پلاستیکی با ابعاد 164.2 x 75.9 x 9.1 میلی متر و وزن 188 گرم است.

انتظار می رود سامسونگ به زودی قیمت و در دسترس بودن گلکسی A04e را تایید کند. در صورت موجود بودن، می توان آن را در رنگ هایی مانند آبی، مسی و آبی روشن خریداری کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 سال جاری از راه می رسد

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A04e سامسونگ معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *