دوربین ولاگ سونی ZV-1 II معرفی شد

دوربین ولاگ سونی ZV-1 II معرفی شد

سونی اخیراً با طیف جدید دوربین های ولاگی ZV خود کمی تغییراتی به وجود آورده و به تازگی جدیدترین عضو سری دوربین های ولاگی را به عنوان ZV-1 II معرفی کرد که نسل دوم مدل سه سال قبل ZV-1 محسوب می شود.

روی کاغذ، مدل جدید پیشرفت بزرگی نسبت به مدل قبلی نداشته است. بزرگ‌ترین تغییر در لنز 18-50 میلی‌متری f1.8-4 عریض‌تر در مقایسه با لنز 24-70 میلی‌متری f1.8-2.8 در ZV-1 است. با این حال، لنز جدید از نظر نوری تثبیت نشد.

بیشتر تغییرات میان ZV-1 II و ZV-1F سال گذشته وجود دارد. از جمله اینکه باید به کانکتور USB-C، میکروفون 3 کپسولی و سه پایه جابجا شده و همچنین کل رابط کاربری و مجموعه ویژگی دوربین اشاره کرد.

علاوه بر این، ZV-1 II جدید مشابه ZV-1 است، از جمله دارای همان سنسور، پردازنده، نمایشگر، تثبیت‌کننده، فوکوس خودکار، باتری، ویژگی‌های عکاسی و فیلم. ZV-1 II بیش از 900 دلار است و در ماه ژوئن عرضه می شود. در اخباری مرتبط گوشی هوشمند تاشو یک مفهوم نسبتاً جدید است که در سال 2019 توسط سامسونگ با گوشی‌های Z Fold و Flip محبوبیت پیدا کرد. مدتی بعد تا سال 2023، اکثر برندهای بزرگ حداقل یک گوشی تاشو را در بازار عرضه کرده‌اند که گوگل جدیدترین شرکتی تازه وارد به این عرصه است.

واضح بوده که هیچ برندی نمی‌خواهد چنین صنعتی را از دست بدهد، زیرا شایعات حاکی از آن بوده که حتی سونی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو تحت سری Xperia Compact است.

شایعات در یک انجمن کره جنوبی حاکی از آن بوده که سونی Xperia Compact تحت توسعه قرار دارد. رندرهای CAD از دستگاه ادعا شده نیز به صورت آنلاین منتشر شده و طراحی براق با شکاف قابل توجهی را در هنگام تا شدن به نمایش می گذارد. به نوعی گوشی ما را به یاد نسل اول سامسونگ گلکسی زد فلیپ می‌اندازد. این شباهت زمانی بیشتر می شود که متوجه عدم وجود صفحه بیرونی روی دستگاه شوید. این غیرعادی به نظر می رسد زیرا اکثر تلفن های تاشو فلیپ موجود در بازار دارای نوعی صفحه نمایش ثانویه هستند که اعلان ها و سایر محتواها را نمایش می دهد.

جزئیات دیگر در مورد تاشو سونی در حال حاضر مشخص نیست. همچنین، ما این رندرها را خیلی جدی نخواهیم گرفت زیرا هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. انتظار می رود اکسپریا فولد (نام آزمایشی) یک گوشی هوشمند رده بالا باشد، به این معنی که قیمت نیز در سطح بالاتری قرار دارد.

بیشتر بخوانید  +Xperia Z3 پا به انگستان گذاشت

کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند سونی اخیراً «خیلی» سودآور نبوده است. مجموعه این شرکت شامل چند گوشی پریمیوم با سخت افزار چشمگیر بوده، اما هنوز فروش زیادی ندارد. این شرکت ژاپنی اخیرا پرچمدار Xperia 1V و میان رده Xperia 10V را روانه بازار کرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دوربین ولاگ سونی ZV-1 II معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *