گوشی Find X6 Pro اوپو و انتشار تصویری از آن

گوشی Find X6 Pro اوپو و انتشار تصویری از آن

یک فاش جدید به تازگی طراحی دوربین پشتی Oppo Find X6 Pro را فاش کرده است. این طراحی ابتدا در گزارش قبلی اشاره شده بود و اکنون، آخرین نشت ماژول دوربین سه گانه در پشت را تایید می کند.

به تازگی افشاگری چینی به ارائه تصویری از محصول اوپو پرداخت. به نظر می رسد که تصویری را به اشتراک گذاشته که قاب لنز ماژول دوربین عقب را نشان می دهد. با نگاهی به تصویر، به وضوح می توانیم سه سنسور تصویر با دو دوربین در نیمه بالایی و یک دوربین تکی در پایین مشاهده کنیم. لنز قاب همچنین دارای نام تجاری Hasselblad است که همکاری Oppo با سازنده معروف لنز دوربین را ادامه می دهد. بنابراین می توان انتظار داشت که متخصص دوربین بهینه سازی عمیقی را برای خروجی تصویر خود ارائه دهد.

ضخامت نسخه شیشه ای Find X6 Pro در حدود 9.2 میلی متر است. وی افزود: دوربین اصلی در پشت سنسور IMX890 سونی است که یک دوربین 50 مگاپیکسلی است و همچنین دارای لنز پریسکوپ سونی با سایز 1/1.56 اینچ است. برای کسانی که نمی دانند، سری Find X6 نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار این شرکت است که انتظار می رود آخرین تراشه های پرچمدار مانند Dimensity 9200 یا Snapdragon 8 Gen 2 SoC را داشته باشند. همچنین گفته می‌شود که در قسمت جلویی صفحه‌نمایش OLED 6.74 اینچی با نرخ تازه‌سازی تطبیقی تا 120 هرتز و وضوح 2K وجود دارد.

در زیر کاپوت، یک پک بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی احتمالاً این دستگاه را تامین می کند و همچنین می تواند تا 100 وات شارژ سریع سیمی و 50 وات شارژ سریع بی سیم را پشتیبانی کند. بر اساس آخرین فاش شده، به نظر می رسد که راه اندازی سری Find X6 خیلی دور نیست. اگرچه، هنوز اعلامیه آن به طور رسمی فاش نشده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی تاشو اوپو Find N3 با شارژ 100 واتی همراست

نظرات در مورد : گوشی Find X6 Pro اوپو و انتشار تصویری از آن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *