گوشی Find X5 Pro به چیپ اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز است

گوشی Find X5 Pro به چیپ اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز است

در حالی که چندی پیش گوشی پرچمدار اوپو Find X5 Pro معرفی شد، به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد به زودی این مدل را به روز کند. در همین حال، یک گزارش جدید همچنین نشان داده است که یک مدل گوشی تاشو جدید به نام Find N2 نیز به زودی عرضه خواهد شد.

این خبر توسط کاربر Digital Chat Station ویبو فاش شده که سازنده چینی درصدد است یک نسخه جدید از فایند ایکس 5 پرو را تدارک بیند. مدلی که از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می برد. چنین پردازنده ای قدرت بالا به دستگاه بخشیده و آن را به یک پرچمدار فوق العاده تبدیل خواهد کرد.

افشاگر ادعا می کند که این برند گوشی هوشمند Find X5 Pro Snapdragon 8+ Gen 1 Edition را در ماه آینده طی آگوست 2022 معرفی خواهد کرد. این افشاگری همچنین می افزاید که نسل بعدی تلفن تاشو، Find N2، نیز در نیمه دوم عرضه خواهد شد. بنابراین اوپو برای سال جاری محصول تاشو جدید تدارک دیده و سیستم عامل ColorOS 13 نیز بزودی از راه می رسد. گفته شده گوشی تاشو به اسم رمز Dragonfly  شناخته می شود.

در حال حاضر، جزئیات دقیق تر در مورد هر دو مدل گوشی هوشمند فاش نشده است. اگرچه، Digital Chat Station همچنین اضافه کرد که این شرکت قصد دارد به زودی دستگاه های پوشیدنی Oppo Watch 3 و Oppo Band 2 را عرضه کند. با این حال، او هیچ جدول زمانی عرضه ای برای این دو محصول ارائه نکرد. به خاطر داشته باشید که این هنوز یک گزارش تایید نشده است، بنابراین این خبر را باید شایعه دانست.

در اخباری مرتبط اوپو یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید با نام A97 5G را در چین معرفی کرده است. برخی از جزئیات این گوشی در هفته گذشته از طریق تیزرها و افشاگری ها منتشر شد. A97 5G از طراحی قاب تخت بهره می برد. پنل عقب آن دارای یک جزیره مستطیل شکل بوده که دو دایره برای دوربین ها در خود جای داده است. ابعاد دستگاه 163.8 × 75.1 × 7.99 میلی متر و وزن 188 گرمی دارد.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD با رزولوشن 2408 در 1080 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتزی و طراحی ناچ است. این نمایشگر با دو بلندگوی استریو که از Dirac  پشتیبانی می کند. این تلفن هوشمند از چیپست مدیاتک Dimensity 810 به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. همچنین باید به سیستم عامل ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 12 هم اشاره کرد. دستگاه دارای سیستم دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم دارد.

بیشتر بخوانید  هدفون بی سیم اوپو Enco Air 3 راهی بازار شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Find X5 Pro به چیپ اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *