گوشی گوگل Pixel Fold در ماه ژوئن معرفی می شود

گوشی گوگل Pixel Fold در ماه ژوئن معرفی می شود

چندین گزارش ادعا کرده اند که گوگل اولین گوشی تاشو خود را در سال جاری معرفی خواهد کرد. شایعات حاکی از آن است که نام بازاریابی «گوگل پیکسل فولد» خواهد بود. حدس زده می شود که این دستگاه ممکن است در کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O 2023 که در 10 می سال جاری برگزار می شود، به نمایش گذاشته شود. گزارش جدیدی توسط Winfuture.de با استناد به اطلاعات فروشنده به عنوان منبع، نشان می دهد که Pixel Fold ممکن است در ماه ژوئن به فروش برسد. این گزارش همچنین انواع فضای ذخیره سازی و رنگ دستگاه را فاش کرده است.

طبق این گزارش، پیکسل فولد با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و قیمتی در حدود 1700 یورو عرضه خواهد شد. این در دو رنگ مانند کربن و چینی در دسترس خواهد بود. این شرکت ممکن است سه کاور رنگی برای Pixel Fold معرفی کند. در حالی که اطلاعات فاش شده ادعا می کند که دستگاه تنها در نسخه 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد، مشاور معروف Max Weinbach ادعا می کند که این دستگاه در نسخه 512 گیگابایتی نیز وارد بازار خواهد شد.

انتظار می رود پیکسل 7a در نسخه 128 گیگابایتی فقط در اروپا وارد بازار شود. این گوشی میان رده احتمالا در سه رنگ مانند آبی قطبی، کربنی و نخی وارد بازار خواهد شد. می تواند یک نوع رنگ چهارم به نام Jade وجود داشته باشد.

داده های فروشنده نشان می دهد که Pixel 7a نیز در ماه ژوئن به فروش می رسد. قیمت آن می تواند حدود 500 یورو باشد. همچنین انتظار می‌رود که 7a در ماه مه امسال به صورت رسمی عرضه شود.

به غیر از Pixel Fold و Pixel 7a، انتظار می‌رود گوگل چند محصول دیگر را نیز در رویداد I/O 2023 معرفی کند. اینها شامل نسخه بتا اندروید 14، تبلت پیکسل، بارد و نسخه جدیدی از Pixel Buds Pro است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل کار خود را بر روی تقاضای خدمات خودرو برای رقابت با UBER ایجاد کرد

نظرات در مورد : گوشی گوگل Pixel Fold در ماه ژوئن معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *