گوشی هوشمند Nova 2s توسط هوآوی رونمایی شد

هوآوی

شرکت چینی هوآوی در اواخر سال 2017 نیز دست از رونمایی محصولات جدیدش برنمیدارد و این شرکت اخیرا از گوشی هوشمند جدیدی تحت عنوان Nova 2s رونمایی به عمل آورده است که پیش تر نیز جزئیاتی از این گوشی به دستمان رسیده بود.

این دستگاه به پردازنده ای که شرکت هوآوی در پرچمدار قبلی خود استفاده کرده بود یعنی کایرین 960 به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم و حافظه ی داخلی 64 یا 128 گیگابایتی، تجهیز شده است. همانطور که میدانید، این شرکت چینی جدیدا محصولات خود را با نسبت تصویر 18:9 عرضه میکند و Nova 2s نیز از این قاعده مستثنی نیست و رزولوشن صفحه نمایش این گوشی فول اچ دی میباشد و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

هوآویدر قسمت پشتی این گوشی، یک دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی به چشم می خورد که یکی رنگی و دیگری تک رنگ میباشد و همچنین گشودگی دیافرام هردو دوربین f/1.8 است که باعث بهتر شدن عمکرد دوربین در نور کم می شود. در قسمت جلویی گوشی شاهد یک دوربین 20 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی که به احتمال بسیار وظیفه ی عمق سنجی را به عهده دارد به همراه فلاش ال ای دی هستیم.

شرکت هوآوی همچنین قابلیت بازگشایی قفل گوشی به وسیله ی شناسایی چهره را نیز در این دستگاه جای داده است، قابلیتی که این شرکت در میت 10 قرار نداد ولی احتمال می رود بزودی به وسیله ی بروزرسانی سیستمی به این گوشی افزوده شود. وظیفه ی تامین انرژی گوشی Nova 2s به عهده ی یک باتری 3340 میلی آمپری میباشد که به نظر مناسب می آید و درگاه USB نوع C استفاده شده در آن، از قابلیت سوپر شارژ پشتیبانی می کند یعنی شما می توانید طی مدت 30 دقیقه این گوشی را تا 50 درصد شارژ کنید.

این گوشی هوشمند میانرده به همراه سیستم عامل اندروید اوریو و در رنگ های آبی، مشکی، رزگلد، قرمز و خاکستری عرضه می شود و نسخه های 4/64 و 6/64 و 6/128 گیگابایتی به ترتیب 407، 453 و 518 دلار قیمت دارند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید……..

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری P70 هوآوی با نمایشگر ساخت چین عرضه می شود

نظرات در مورد : گوشی هوشمند Nova 2s توسط هوآوی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *