گوشی هوشمند Honor Magic 2 رونمایی شد

Honor Magic 2

Honor Magic 2 | کمپانی آنر یکی از کمپانی های زیر مجموعه ی هوآوی در چین می باشد که اساسا یکی از اصلی ترین کمپانی ها در تولید گوشی های پرچمدار با مشخصات بسیار بالا می باشد که اساسا یکی از پر فروش ترین گوشی های چینی را در دنیا عرضه می نماید. اکنون این کمپانی اقدام به عرضه ی یک گوشی هوشمند با نام Honor Magic 2 نموده است که در ادامه در خصوص ویژگی های این گوشی هوشمند با شما صحبت خواهیم کرد.

Honor Magic 2

کمپانی آنر برای اینکه از بردیگی Noch بالای صفحه نمایش آزاد گردد، دوربین سلفی را به صورت یک پنل بیرون جهنده طراحی نموده است و به همین ترتیب توانسته است یک صفحه نمایش بدون بریدگی را در این گوشی هوشمند تعبیه نماید و طراحی جذابی را در آن ایجاد کند. دوربین سلفی این گوشی هوشمند به شکل دستی به بیرون می اید و به همین ترتیب گر چه به آسانی گوشی هایی مانند Oppo Find X با سیستم موتوری نیست ولی به احتمال دارای دوام بالاتری می باشد. صفحه نمایش 6.39 اینچی مجهز به پنل آمولد می باشد. با طراحی بدون بردیگی Noch، نسبت صفحه نمایش به بدنه ی گوشی هوشمند در حدود 100 درصد اعلام گردیده است. به علاوه سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

Honor Magic 2

سنسور اصلی دوربین جلوی مجیک 2 ، 16 مگاپیکسلی بوده که به همراه آن دو سنسور 2 مگاپیکسلی به منظور سنجش عمق نیز تعبیه گردیده است. دوربین اصلی نیز شبیه به هوآوی میت 20 پرو دارای یک لنز عریض با فاصله کانونی برابر با 17 میلی متر به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی و 24 مگاپیکسلی سیاه و سفید تجهیز گردیده است. پردازنده ی این گوشی استثنایی را چیپ ست پرچمدار کایرین 980 تشکیل داده است؛ همان چیپ ست که در پرچمداران سری میت 20 کمپانی هواوی استفاده شده بود. رم این دیوایس 6 یا 8 گیگابایت بوده و دارای 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی می باشد ولی به همراه تمامی این ویژگی ها رزولوشن صفحه نمایش برابر با 1080p اعلام گردیده است.

Honor Magic 2

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  میت 50 هوآوی از پردازنده اسنپدراگون 898 قدرت می گیرد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

منبع: forbes
به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هوشمند Honor Magic 2 رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *