گوشی هوآوی Mate 40E Pro 5G راهی بازار شد

گوشی هوآوی Mate 40E Pro 5G راهی بازار شد

چند روز پیش، هواوی یک گوشی هوشمند جدید تحت سری میت 40 را با نام Mate 40E Pro 5G معرفی کرد. امروز این دستگاه به طور رسمی در بازار داخلی چین عرضه شده است و برای خرید دردسترس قرار گرفت.

هوآوی Mate 40E Pro برای خرید از طریق Huawei Mall چین در دسترس خواهد بود. قیمت این گوشی برای مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 6499 یوان است که تقریباً 1029 دلار می شود. با توجه به مشخصات، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 7.76 اینچی OLED Full HD+ با وضوح صفحه نمایش 2772 در 1344 پیکسل، وسعت رنگ گسترده DCI-P3، نرخ نوسازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز است. یک حفره بیضی شکل دوربین دوگانه در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفت.

در بخش سخت افزاری، دستگاه به چیپست هوآوی HiSilicon Kirin 9000L مجهز است. این چیپست تحت فرآیند 5 نانومتری ساخته شده است و شامل یک هسته Cortex-A77 با فرکانس 3.13 گیگاهرتز، دو هسته Cortex-A77 با فرکانس 2.54 گیگاهرتز و سه هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.05 گیگاهرتز می باشد. در بخش دوربین، این گوشی هوشمند از یک ماژول دوربین سه گانه در عقب بهره می بود که شامل یک لنز 50 مگاپیکسلی اصلی با زاویه دید عریض و دیافراگم f/1.9، یک لنز 20 مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/1.8 و یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/3.4 است.

همچنین در قسمت جلو دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک دوربین سنجش عمق تعبیه شده است. گوشی هوآوی Mate 40E Pro 5G از سیستم عامل HarmonyOS 2.0 بهره می برد و با باتری 4400 میلی آمپر ساعتی که از شارژ فوق سریع 66 واتی پشتیبانی می کند همراه است.

در اخباری مرتبط TD Tech یکی از دارندگان مجوز محصولات هوآوی محسوب می شود. این شرکت تاکنون یک تلفن هوشمند به نام TD Tech N8 Pro معرفی و در بازار چین عرضه کرده است که در اصل یک گوشی هوآوی nova 8 Pro 5G به حساب می آید. مدت‌ها شایعه شده است که این شرکت نسخه اختصاصی هوآوی Mate40E را بزودی عرضه خواهد کرد. اکنون جزئیات جالبی در مورد این دستگاه فاش شده که نشان می دهد با مدلی قدرتمند رو به رو هستیم.

بیشتر بخوانید  عینک هوآوی Eyewear 2 معرفی شد

به گفته یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ویبو به نقل از ITHome، گوشی آینده هوآوی Mate 40 که توسط TD Tech عرضه خواهد شد، از چیپست مدیاتک Dimensity 1000+ قدرت خواهد گرفت. جالب اینجاست که این افشاگر نام دستگاه را هوآوی Mate 40E عنوان نکرده است. گزارش های قبلی نشان داده بودند که این گوشی خاص دارای شماره مدل TDT-MA01 خواهد بود. علاوه بر این، دستگاه از شارژ سریع سیمی 40 واتی پشتیبانی می کند، اما با شارژر عرضه نمی شود.

پیشتر یک ویدئو تیک تاکی منتشر شد که حتی طراحی عقب دستگاه را با نام تجاری «TD Tech» در پایین نشان می داد. متاسفانه تاریخ عرضه این گوشی هوشمند همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. حتی اگر عرضه شود، ما مطمئن نیستیم که چه تعداد از آن برای فروش ارائه خواهد شد زیرا TD Tech N8 Pro به سرعت عرضه شد و موجودی آن به اتمام رسید. با این اوصاف، انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی آینده کسب کنیم. باید منتظر ماند آیا TD Tech محصولات دیگری از هوآوی ارائه خواهد داد یا به همین مدل‌ها بسنده می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هوآوی Mate 40E Pro 5G راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *