آغاز تست شبکه 6G توسط ZTE

آغاز تست شبکه 6G توسط ZTE

توسعه یک شبکه جدید چندین سال طول می کشد. به عنوان مثال، در حالی که 4G در سال 2009 در دسترس عموم قرار گرفت، 10 سال دیگر طول کشید تا 5G در سال 2019 راه اندازی شود. در واقع، پیشرفت شبکه تلفن همراه نیاز به کار گروهی بین شرکت های مختلف دارد. بیشتر فناوری‌های برتر در شبکه تلفن همراه از ایالات متحده، چین یا اروپا هستند. شرکت‌های این مناطق باید برای دستیابی سریع‌تر به نسل بعدی شبکه تلفن همراه، برچسب‌گذاری کنند. با این حال، همه ما می دانیم که با شبکه 5G چه اتفاقی افتاد. چین پیشتاز شد و ایالات متحده آن را “خنده دار” ندانست. در مقطعی، رئیس جمهور سابق ترامپ آشکارا خشم خود را از اینکه شرکت های آمریکایی به اندازه کافی انجام نمی دهند ابراز کرد. با تحریم چندین شرکت چینی توسط ایالات متحده، همکاری در برخی زمینه ها قطع خواهد شد.

اکثر شرکت‌های آمریکایی و حتی اروپایی نمی‌توانند با شرکت‌های چینی تجارت کنند یا ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند. این به دلیل این ممنوعیت است. بنابراین، آنها باید به تنهایی کار کنند. این ممکن است توسعه شبکه 6G را طولانی‌تر کند. با این حال، درست مانند 5G، چین دوباره با شبکه 6G پیشتاز است. تحت هدایت MIIT، گروه تبلیغاتی IMT-2030 (6G) یک آزمایش نمونه مفهومی از فناوری کلید 6G را سازماندهی کرد.

در آزمایش، ZTE بخشی فعال در اجرای وظایف مختلف گروه 6G بود. این شرکت در کاوش و تحقیق در مورد فناوری 6G شرکت کرد. این شرکت همچنین نیروی انسانی و منابع مادی زیادی را در این آزمون سرمایه گذاری کرد. همچنین، هر پنج بعد از آزمون های نمونه مفهومی را انجام داد و در آن شرکت کرد.

  • نمونه مفهومی شبکه مستقل توزیع شده 6G و شبکه دوقلو دیجیتال
  • نمونه مفهومی کلیدی فناوری شبکه قدرت محاسباتی 6G
  • نمونه مفهومی فناوری کلید 6G تراهرتز
  • نمونه مفهومی کلیدی فناوری یکپارچه سازی ادراک ارتباط 6G
  • نمونه مفهومی فناوری فراسطحی هوشمند 6G

این شرکت در آزمایشات نتایج بسیار خوبی گرفت. همچنین، شاخص های فنی مربوطه منعکس کننده عملکرد و عملکرد خوب هستند. در آزمایش نمونه مفهومی شبکه مستقل توزیع شده 6G و شبکه دوقلو دیجیتال، نمونه شبکه ZTE به سیستم تأیید سناریوی برنامه ریزی شبکه متصل شد. کل فرآیند تأیید صوت و متن را تکمیل کرد. نمونه دوقلو آزمون ظرفیت شبکه دوقلو دیجیتال شبکه دسترسی را گذراند. همچنین آزمون شباهت شبکه دوقلوی دیجیتالی شبکه دسترسی را گذراند. علاوه بر این، آزمون قابلیت پیش‌بینی شبکه دیجیتال دوقلوی شبکه دسترسی را گذراند.

بیشتر بخوانید  ZTE از مودم جیبی 5جی خود با وای فای 6 رونمایی کرد

در آزمایش نمونه مفهوم فناوری کلیدی شبکه قدرت محاسباتی 6G، نمونه ZTE بینش شبکه محاسباتی را به پایان رساند. همچنین تست های تابع مسیریابی توان محاسباتی را در محیط شبکه حامل بر اساس معماری SRv6 کامل می کند. نتایج نشان می دهد که شرکت در آزمون عملکرد بینش شبکه محاسباتی عملکرد خوبی داشته است. راه حل ZTE از بینش بیدرنگ اطلاعات شبکه مانند اتصال شبکه، تاخیر و نرخ جریان پشتیبانی می کند. همچنین از اطلاعات قدرت محاسباتی مانند میزان اشغال CPU و میزان اشغال حافظه پشتیبانی می کند. در تست تابع مسیریابی توان محاسباتی، برنامه زمان‌بندی توان محاسباتی واقعی و ظرفیت انتخاب مسیر شبکه برای استراتژی را پشتیبانی می‌کند.

در آزمایش نمونه مفهومی فناوری کلیدی 6G تراهرتز (THz)، ZTE از یک نمونه سیستم الکترونیکی تراهرتز استفاده می‌کند که تا 2×2 MIMO را پشتیبانی می‌کند. در مورد ارتباطات بلادرنگ، از انتقال از راه دور در فضای باز پشتیبانی می کند. همچنین، بازده طیفی از 7bit/s/Hz فراتر می رود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز تست شبکه 6G توسط ZTE

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *