گوشی هوآوی Honor 7X برای بازار جهانی منتشر شد

هوآوی

مثل معرفی دوباره Honor V 10 برای بازار مصرف جهانی، این دفعه گوشی هوآوی Honor X7 به صورت رسمی برای بازار جهانی معرفی شده است. این تفاوت معرفی با سایر نسخه های قبلی این است گوشی Honor V10 در بازار با نام Honor View 10 معرفی می شود اما گوشی هوآوی Honor X7 با همان نامی که یک ماه پیش در چین معرفی شد و در بازار مصرف عرضه می شود.
گوشی هوآوی Honor X7 به یک صفحه نمایش ال سی دی با ابعاد ۵.۹۳ اینچی مجهز شده است که نسبت به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی هوآوی هانر۶ ایکس بزرگ تر است البته این افزایش سایز صفحه نمایش تنها تفاوت این گوشی با مدل قبلی نیست.
صفحه نخست این موبایل دارای نسبت ۱۸ به ۹ است که در پرچم دار ها و تلفن های هوشمند سال ۲۰۱۷ رواج داشت. رزولوشناین گوشی جدید و زیبا برابر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل می باشد که به معنی ۴۰۷ پیکسل در هر اینچ می باشد و روی نمایشگر آین موبایل نیز از یک لایه شیشه ای ۲.۵ بعدی استفاده شده است. محل قرار گیری حسگر اثر انگشت مثل گوشی هانر ۶ ایکس در پشت گوشی تعبیه شده است.
دوربین این گوشی دو گانه است و نسبت به نسل خود بسیار پیشرفته است. کیفیت یکی از این موبایل ۱۶ پیکسل و دیگری دارای کیفیت ۲ مگا پیکسلی است که برای ثبت تصاویر بوکه، یعنی فوکوس بر روی سوژه ی مورد نظر و تار کردن پس زمینه، استفاده می شود. همچنین دوربین سلفی این گوشی دارای یک لنز ۸ مگا پیکسلی است.
این گوشی جدید قدرت خود را از پردازنده کایرین ۶۵۹ گرفته است که از ۸ هسته Cortex- A53 و پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2 تشکیل شده است.
مقدار رم این گوشی ۴ گیگا بایت بوده است و در حافظه های گوناگونی به بازار عرضه می شود، حافظه ی داخلی این گوشی به صورت ۳۲ و ۶۴ و ۱۲۸ گیگا بایتی است کعگه البته دارای درگاه کارت حافظه نیز است و می توان از حافظه خارجی نیز استفاده کرد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید……

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پردازنده کایرین 9006C هوآوی معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی هوآوی Honor 7X برای بازار جهانی منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *