گوشی های هوشمند هواوی بیشتر از اپل در ماه دسامبر به فروش رسیده اند

گوشی های هوشمند هواوی بیشتر از اپل در ماه دسامبر به فروش رسیده اند: هواوی به عنوان سومین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمندی است که در سراسر جهان شناخته شده است. طبق گفته ی هواوی در ماه دسامبر سال گذشته ، این کمپانی موفق شده است که در بخش فروش از اپل پیشی بگیرد و رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

الن وانگ مدیر فروش هواوی در هند بیان کرده است که شرکت هواوی توانسته است در دسامبر 2016  ، حدود 13.2 درصد از سهم فروش را به خود اختصاص دهد این با وجودی است که این میزان برای اپل حدود 12 درصد می باشد .

هواویافزون بر اینها هواوی نیز بیان کرده است که حتی در تعدادی از کشورها آمار فروش گوشی هواوی از گوشی های سامسونگ نیز از درصد بیشتری برخوردار بوده است اما هیچ نامی از این کشورها بیان نشده است . هم اکنون سامسونگ به عنوان کمپانی است که توانسته است بیشترین سهم فروش را داشته است ، بعد از آن جایگاه دوم به اپل و هواوی نیز با کمی اختلاف در جایگاه سوم می باشد.

انر9 به عنوان جدیدترین گوشی هواوی بوده است که این گوشی در چندی  پیش معرفی شده است . کمپانی هواوی گوشی خود را به 74 کشور جهان عرضه کرده است . هواوی در سال گذشته توانسته است 139میلیون گوشی هوشمند خود را به فروش برساند. در نهایت هواوی به عنوان یک کمپانی موفق می باشد که توانسته است طی این سال ها سودخوبی از بازار جهانی را به دست بیاورد و برای اپل و سامسونگ به عنوان رقیبی مطرح شود.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین گوشی های هوشمند 5G هوآوی در اوایل سال آینده وارد بازار می شود

نظرات در مورد : گوشی های هوشمند هواوی بیشتر از اپل در ماه دسامبر به فروش رسیده اند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *