گوشی های هوشمندی که در سال آینده یعنی سال ۲۰۱۸ معرفی خواهند شد

در حال حاضر اغلب کمپانی های سازنده ی گوشی های هوشمند به چرخه ی ارتقا های سالیانه خود پایبند باقی مانده اند و با کمی افشا گری و شایعه پراکنی ما تا حدودی می توانیم بدانیم که مورد انتظار ترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۸ حدودا در چه زمانی قرار است به بازار عرضه شوند. اطلاعات و جزئیاتی که ما درباره ی گوشی های متخلف در دست داریم با یک دیگر برابر نیستند و ما در مورد برخی محصولات جزئیات و اطلاعات بیشتری داریم.

همان طور که بیشتر شما اطلاع دارید تمرکز بیشتر گوشی های هوشمند اندرویدی سال آینده بر روی پردازنده ی اسنپدراگون ۸۴۵ و بهبودی هایی است که این تراشه ی پردازنده با خود به ارمغان می آورد. در سال جاری که به پایان خود نزدیک می شود ما شاهد عینی آن بودیم که بیشتر و نه همه گوشی های پرچم دار اندرویدی به تراشه ی پردازنده ی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز بودند و ما مشتاق آن هستیم تا ببینیم که آیا تراشه ی پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ نیز در این سال پیش رو موفقیت های سال ۲۰۱۷ را برای کمپانی کوالکام تکرار می کند یا نه؟

در سمت دیگر که گوشی های آیفون شرکت بزرگ اپل وجود دارد بحث فرق دارد، ما به شدت مشتاق این هستیم که ببینیم آیا برند اپل واقعیت افزوده و فیس آی دی را در نسل های آینده آیفون قرار می دهد یا نه، و یا اینکه نسخه ی ارتقا یافته ی آیفون ایکس یه نامی را با خودش یدک می کشد. گوشی هایی که برای سال ۲۰۱۸ مشتاق عرضه ی آن ها به بازار هستیم به شرح زیر است:

سونی XZ premium نسخه ی ۲۰۱۸، این گوشی در تابستان سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. این گوشی اولین گوشی جهان است که رزولوشن 4K را در یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی عرضه می کند. شیائومی می میکس ۳، این گوشی در پاییز سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. این سری گوشی ها در واقع اولین گوشی بودند که صفحه نمایش بدون حاشیه داشتند. نوکیا ۹، در بهار سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. گوشی پی ۱۱ هوآوی و میت ۱۱ در تابستان سال آینده عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  گوشی هایی که انقلابی در دنیای تلفن همراه ایجاد کردند

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی های هوشمندی که در سال آینده یعنی سال ۲۰۱۸ معرفی خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *