گوشی های آینده وان پلاس نوار لغزنده هشدار دارند

گوشی های آینده وان پلاس نوار لغزنده هشدار دارند

OnePlus 10T به تازگی توسط شرکت چینی وان پلاس معرفی شده و دارای مشخصات قابل توجهی است که آن را به یک پرچمدار با ارزش تبدیل می کند. با این حال، نوار لغزنده هشدار را از دست داده است، علامت تجاری OnePlus که همه پرچمداران این شرکت و حتی برخی از میان رده‌ها تاکنون داشته‌اند. آیا این بدان معناست که دکمه سخت افزاری تمام پرچمداران OnePlus حذف می شود؟

برای کسانی که نمی‌دانند، نوار لغزنده هشدار در تلفن‌های OnePlus به کاربران کمک می‌کند تا به سرعت بین حالت‌های بی‌صدا، لرزش و زنگ جابجا شوند، بدون اینکه نیازی به رفتن به تنظیمات گوشی باشند. در یک نشست خبری جهانی OnePlus 10T که با حضور Android Authority برگزار شد، مدیران شرکت گفتند که امیدوارند نوار لغزنده هشدار را در دستگاه‌های آینده بازگردانند.

مدیران OnePlus همچنین در مورد اضافه کردن یک کلید نرم افزاری جایگزین برای جبران لغزنده هشدار از دست رفته در OnePlus 10T مورد سوال قرار گرفتند. آنها گفتند که از این ایده قدردانی می کنند، اما هیچ چیزی از این دست در حال حاضر در دست اجرا نیست. OnePlus توضیح داد در حالی که نوار لغزنده هشدار از بیرون کوچک به نظر می رسد، فضای کافی را در داخل گوشی اشغال می کند. به همین دلیل، این شرکت تصمیم گرفت عنصر سخت افزاری را به نفع یک محفظه بخار بزرگتر و آنتن های بیشتر رها کند.

پیش از این، یکی از کارشناسان خبر داده بود که OnePlus قصد دارد نوار لغزنده هشدار را به مدل‌های Pro خود محدود کند. طبق گزارش ها، شرکت مادر اوپو و برند خواهر ریلمی نیز قصد دارند آن را در تلفن های خود قرار دهند. وان پلاس در نشست خبری این شایعات را تایید نکرد. اما با توجه به آنچه می دانیم، ممکن است آنها درست باشند. همه این صحبت ها در مورد بازگرداندن نوار لغزنده هشدار می تواند تنها راهی باشد که شرکت تأیید می کند دکمه را در تلفن های آینده OnePlus Pro مشاهده خواهیم کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلویزیون 55 اینچی اولد OnePlus بزودی عرضه می شود

نظرات در مورد : گوشی های آینده وان پلاس نوار لغزنده هشدار دارند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *