گوشی مرموز سونی با پردازنده Dimensity 8000 در راه است

گوشی مرموز سونی با پردازنده Dimensity 8000 در راه است

سونی تمام گوشی‌های هوشمند خود را برای سال 2022 معرفی کرده است. این لیست نه تنها چیپست دستگاه بلکه ظرفیت رم آن را نیز نشان می دهد. در عین حال، نرم افزار را نیز فاش می کند.

یک گوشی هوشمند ناشناخته با برند سونی با شماره مدل XQ-DS99 در Geekbench ظاهر شده است. همانطور که در لیست ذکر شده است، این گوشی از پردازنده مدیاتک Dimensity 8000 SoC تامین می شود.

علاوه بر این، این گوشی با 12 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. ما معتقدیم که می تواند انواع حافظه های دیگری نیز وجود داشته باشد. در نهایت اندروید 12 بوت می شود. متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که ما در مورد این دستگاه مرموز سونی داریم. به هر حال، ما مشتاقانه منتظریم تا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی کسب کنیم.

با توجه به تراشه، سونی XQ-DS99 آینده می تواند بین Xperia 5 IV و Xperia 10 IV قرار گیرد. به عبارت ساده تر، می تواند یک گوشی هوشمند میان رده بالا باشد. از آنجایی که سونی اکنون از نام‌های عددی برای گوشی‌های هوشمند خود (به جز Ace) استفاده می‌کند، این نام نیز ممکن است همین نام را داشته باشد. اگر قرار است بخشی از سری جدید باشد، احتمالاً نام آن به غیر از 1، 5 و 10 خواهد بود. با این حال، ما در حال حاضر در مورد آن مطمئن نیستیم.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود سونی بزودی چه محصولی معرفی می کند و آیا با یک پرچمدار رو به رو هستیم یا یک میان رده که از چیپست جدید مدیاتک قدرت می گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت Wena 3 Ultraman Edition سونی معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی مرموز سونی با پردازنده Dimensity 8000 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *