گوشی مایکروسافت SURFACE DUO 3 رقیب جدی گلکسی زد فولد 4

گوشی مایکروسافت SURFACE DUO 3 رقیب جدی گلکسی زد فولد 4

حضور جنجالی مایکروسافت در بازار گوشی های هوشمند توسط سری Surface Duo حفظ می شود. این محصول یک دستگاه دو صفحه‌نمایش است که اندروید را اجرا می‌کند، اما تمرکز زیادی بر مجموعه برنامه‌های مایکروسافت دارد. این دستگاه تجربه ای متفاوت با گوشی های هوشمند اندرویدی کلی ارائه می دهد. با این حال، هنوز هم یک محصول خاص است. این شرکت با نسخه اصلی مشکلاتی داشت اما موفق شد سرفیس دوو 2 را با همان طراحی دو صفحه نمایش عرضه کند. این یک پیشرفت قابل توجه است، اما همه چیز با مایکروسافت Surface Duo 3 تغییر خواهد کرد.

شایان ذکر است که این شرکت در ماه اکتبر میزبان رویداد سرفیس خواهد بود. طبق گزارشات، این شرکت Surface Pro 9 و Surface Studio 3 را معرفی خواهد کرد. با این حال، ما انتظار نداریم که Surface Duo 3 را در آن رویداد معرفی کند. طبق گزارش‌ها، برداشت جدید این مجموعه تنها تا سال 2023 ظاهر خواهد شد.

پیش از معرفی مایکروسافت Surface Duo 3، اطلاعات جالبی به بیرون درز کرده است. طبق گزارش ها، این دستگاه در حال توسعه است و مجموعه ای از پتنت های جدید ممکن است طراحی آن را آشکار کند. یک درخواست ثبت اختراع جدید مایکروسافت فاش شده است. بر اساس آن، مایکروسافت ممکن است با رویکرد فعلی مفهوم دو صفحه نمایش را کنار بگذارد. در عوض، محصولی را عرضه خواهد کرد که به آنچه در بخش تاشو داریم نزدیک‌تر است.

درخواست ثبت اختراع حاوی توضیحات “دستگاه نمایش تاشو” است. روی یک محصول صفحه نمایش تاشو تمرکز می کند. ظاهرا، طراحی ممکن است با Surface Duo 3 آینده برسد. ما فرض می کنیم که مایکروسافت زمان کافی برای تبدیل این پتنت به یک محصول واقعی داشته است. به هر حال، تاریخ تشکیل پرونده از سال 2021 است در حالی که انتشار واقعی از اوایل سال 2022 است.

در حال حاضر، سری Surface Duo روی طراحی دو صفحه‌نمایش شرط می‌بندد. این به معنای واقعی کلمه دارای دو صفحه نمایش با یک لولا در وسط است. اگرچه صفحه‌نمایش‌ها متفاوت هستند، کاربران همچنان می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند، بکشند و رها کنند، و چند کار را به شکل یکپارچه بررسی کنند. با این حال، مایکروسافت می‌خواهد فراتر رود. ظاهراً این شرکت دیگر روی این طراحی شرط بندی نخواهد کرد. در عوض، Surface Duo 3 بعدی می تواند یک گوشی هوشمند تاشو تمام عیار باشد.

بیشتر بخوانید  مرورگر اینترنت اکسپلورر 25 ساله به زودی برای همیشه کنار گذاشته می‌شود!

این پتنت دستگاهی را نشان می دهد که می تواند به طور یکپارچه بین تبلت و تلفن هوشمند یک دست جابه جا شود. پانل به سمت داخل و خارج خم شده است. تاکنون، این مشخصه ای است که اکثر سازندگان گوشی های تاشو در حال بررسی آن نیستند.

این را باید با یک یا دو نمک هضم کنید. مثل همیشه، درخواست های ثبت اختراع، دلایل تعیین کننده نیستند. با این حال، ممکن است جهت روشنی از آنچه مایکروسافت قصد دارد با Surface Duo 3 یا حتی Surface Duo 4 انجام دهد را نشان دهد. این غول قطعاً بخش گوشی های هوشمند را رها نمی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی مایکروسافت SURFACE DUO 3 رقیب جدی گلکسی زد فولد 4

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *