گوشی تکنو Camon 20 Premier 5G و آشکار شدن تصویری از آن

گوشی تکنو Camon 20 Premier 5G و آشکار شدن تصویری از آن

چند هفته قبل، متوجه شدیم که Tecno در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید 5G به نام Camon 20 Premier است. مشخصات کلیدی و تصویری زنده از دستگاه نیز به صورت آنلاین منتشر شد که طراحی آن را آشکار می کند. اکنون، افشای دیگری در دست داریم که کل پنل عقب، یک گزینه رنگ جدید و جدول زمانی معرفی تکنو Camon 20 Premier 5G را فاش کرده است.

اطلاعات فاش شده توسط Paras Guglani منتشر می‌شود که بیان داشته این دستگاه در هند و ماه می سال 2023 رونمایی خواهد شد. کارشناس اطلاعاتی تصویری از دستگاه را با رنگ آبی روشن به اشتراک گذاشته است. این نشان می دهد که دستگاه دارای قاب صاف و عقب تخت خواهد بود، در حالی که ماژول دوربین دارای یک شکل پنج ضلعی است.

علاوه بر این، افشاگر همچنین فاش می‌کند که این گوشی دارای چیپست Dimensity 1200، صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با OIS خواهد بود. گفته شده که این گوشی قیمتی بیش از 25 هزار روپیه  خواهد شد.

طبق گزارش های قبلی، Camon 20 Premier 5G دارای صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز است. انتظار داریم صفحه نمایش آن حدود 6 اینچ باشد و از اسکنر اثر انگشت بهره ببرد. این گوشی دارای دوربین سه گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی دارای OIS، لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی و واحد ماکرو خواهد بود.

در قسمت سخت افزاری، Camon 20 Premier 5G مجهز به پردازنده مدیاتکDimensity 1200، حداکثر 8 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه مجازی و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. ناگفته نماند که رابط کاربری HiOS 13 مبتنی بر اندروید 13 هم در کار است. Camon 20 Premier 5G در رنگ‌های مشکی و صورتی/بورگاندی عرضه خواهد شد.

گوشی تکنو Camon 20 Premier 5G و آشکار شدن تصویری از آن

در اخباری مرتبط شایعه شده است که Tecno روی سری گوشی های هوشمند Camon 20 مشغول کار است. پیشتر در مورد افشا Camon 20 Premier 5G گزارش داده بودیم که جایگزین Camon 10 Premier خواهد شد. اکنون گزارش جدیدی از وجود تکنو کامون 20 پرو 4G به همراه رندرها و مشخصات آن فاش شده است.

این گزارش از نیوزونلی با ذکر منبع اطلاعاتی به نام پاراس گوگلانی منتشر شده است. تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که Camon 20 Pro همان طراحی جزیره دوربین Camon 20 Premier 5G را خواهد داشت. دارای شکل پنج ضلعی و دو بریدگی بزرگ است که در مجموع سه سنسور دوربین را در خود جای داد. همچنین یک LED روی ماژول دوربین وجود دارد. این دستگاه دارای عقب صاف و لبه های صاف خواهد بود. یک پورت USB Type-C در پایین به همراه جک 3.5 میلی متری صدا و مشبک بلندگو وجود دارد.

بیشتر بخوانید  گوشی تکنو Phantom V Fold تاشو در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی تکنو Camon 20 Premier 5G و آشکار شدن تصویری از آن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *