گوشی جدید P50 Pocket هوآوی در راه است

گوشی جدید P50 Pocket هوآوی در راه است

هوآوی یک گوشی هوشمند تاشو تاشو به شکل Huawei Pocket P50 دارد و اکنون گزارش شده است که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه به زودی یک مدل جانشین در این خط تولید تاشو است.

یک منبع آگاه از چین ادعا کرده است که مدل جدیدی از سری Huawei P50 Pocket تا پایان ماه جاری در بازار چین عرضه خواهد شد. با این حال، این شرکت هنوز چیزی در رابطه با این گوشی جدید فاش نکرده است. طبق گزارش، مدل آینده گوشی هوشمند با نمایشگر داخلی 6.9 اینچی و فاقد صفحه نمایش خارجی خواهد بود. این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 778G استفاده می کند که به اتصال 4G محدود می شود.

در بخش دوربین، یک دوربین سه گانه در پشت وجود خواهد داشت که شامل یک سنسور دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک لنز ابرطیفی 32 مگاپیکسلی است. اگر گزارش‌های قبلی را باور کنیم، احتمالاً این گوشی هوشمند Huawei P50 Pocket New نامیده می‌شود و انتظار می‌رود قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به مدل اصلی داشته باشد زیرا این شرکت قصد دارد سری گلکسی Z Flip سامسونگ را کاهش دهد.

قیمت گوشی هوشمند تاشوی آتی هوآوی می تواند تا 50 درصد کمتر از مدل قبلی خود باشد. قیمت اولیه گوشی هوشمند با حافظه داخلی 256 گیگابایتی می تواند 4999 یوان (~ 695 دلار) باشد، اما در حال حاضر فقط یک حدس و گمان است. همچنین شایعه شده است که سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو مقرون به صرفه تحت سری گلکسی A خود است، اما ممکن است باید چند سال صبر کنیم تا گوشی هوشمند تاشوی مقرون به صرفه سری گلکسی A در بازار موجود شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا اواخر این ماه منتظر ماند و هوآوی محصول موردنظر را به عنوان گوشی تاشو معرفی کند. پیش بینی شده بزودی اطلاعات بیشتری ارائه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هوآوی V10 دارای دوربین سه گانه

نظرات در مورد : گوشی جدید P50 Pocket هوآوی در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *