گوشی جدید اینفینیکس با شارژ سریع لایتنینگ 260 واتی از Realme پیشی می‌گیرد

گوشی جدید اینفینیکس با شارژ سریع لایتنینگ 260 واتی از Realme پیشی می‌گیرد

ریلمی اخیراً GT 3 را با شارژ سریع 240 واتی به بازار عرضه کرده است. در حال حاضر این گوشی هوشمند سریع ترین شارژر در بازار است. با این حال، این احتمالا برای مدت طولانی صدق نخواهد کرد زیرا گزارش شده است که Infinix قصد دارد با یک تلفن هوشمند شارژ 260 واتی سطح بالاتری را افزایش دهد. این گوشی تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد، با این حال، راه حل شارژ ممکن است در اوایل هفته آینده معرفی شود.

GSMArena موفق به دریافت تصویری شده است که شارژر 260 واتی Thunder Charge آینده اینفینیکس را نشان می دهد. قابل ذکر است که این آداپتور در کنار یک تلفن هوشمند Infinix قرار گرفته است که بسیار شبیه به Zero Ultra است که خود با فناوری شارژ 180 واتی عرضه شد. گفته می شود که سیستم شارژ دارای یک پمپ شارژ 100 واتی چهار طرفه و همچنین طراحی مدار AHB (اتوبوس با عملکرد پیشرفته) با کنترل شارژ ایمن است.

منابع به نشریه می گویند که اینفینیکس قصد دارد راه حل شارژ سریع 260 واتی را در 9 مارس معرفی کند. اما مشخص نیست که آیا این برند این فناوری را روی یک تلفن جدید عرضه می کند یا آن را در نسخه اصلاح شده Infinix Zero Ultra معرفی می کند. در حالی که هنوز هیچ تایید رسمی وجود ندارد، این گزارش اشاره می کند که اینفینیکس می خواهد تا پایان سال جاری یک تلفن شارژر 260 واتی عرضه کند.

علاوه بر این، گزارش شده است که شرکت تحت مالکیت Transsion در حال آزمایش یک راه حل شارژ بی سیم 100 واتی است که دارای طراحی کویل سفارشی و راندمان شارژ بهبود یافته است. همچنین مقاومت داخلی آن کاهش یافته و زمان شارژ حداکثر توان افزایش یافته است.

جالب است که ببینیم فناوری شارژ 260 واتی چقدر سریع خواهد بود. سریع‌ترین گوشی فعلی بازار – Realme GT 3 – با فناوری شارژ ۲۴۰ واتی عرضه می‌شود که می‌تواند باتری گوشی را در ۹ دقیقه و نیم به طور کامل شارژ کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی Zero 30 5G اینفینیکس در Google Play Console

نظرات در مورد : گوشی جدید اینفینیکس با شارژ سریع لایتنینگ 260 واتی از Realme پیشی می‌گیرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *