گوشی جدید آیکیو با چیپ Dimensity 9000 در راه است

گوشی جدید آیکیو با چیپ Dimensity 9000 در راه است

iQOO برای عرضه گوشی های هوشمند مبتنی بر عملکرد شناخته شده است. در ماه ژانویه، این شرکت گوشی های پرچمدار iQOO 9 و iQOO 9 Pro را در چین معرفی کرد. پس از معرفی iQOO U5x مجهز به اسنپدراگون 680 در ماه مارس، این شرکت از iQOO Neo6 در اوایل این ماه در کشور خود رونمایی کرد. اطلاعات تازه انتشاریافته نشان می دهد که iQOO در حال کار بر روی یک گوشی پرچمدار جدید با چیپست Dimensity 9000 است.

به تازگی Digital Chat Station اطلاعات کلیدی اسمارتفون آینده را به اشتراک گذاشت که به نظر می رسد یک گوشی iQOO باشد. متاسفانه هنوز نام بازاریابی نهایی دستگاه مشخص نیست. در اسکرین شات زیر، افشاگر در حال ارائه مشخصات کلیدی یک گوشی هوشمند مرموز است. پست Weibo همچنین شامل یک نماد آبی است که به این معنی بوده وی به Vivo یا زیربرند iQOO آن اشاره می کند.

با این حال، نشریه CNMO بیان می کند که اطلاعات دهنده در مورد یک تلفن iQOO صحبت می کند. در بخش نظرات، یکی از کاربران Weibo از راهنمایی‌کننده سؤال کرد که آیا مشخصات نوع ساده iQOO 10 را به اشتراک می‌گذارد یا خیر. او این موضوع را رد کرد و گفت که هنوز برای iQOO 10 زود است.

از این رو، به نظر می رسد که اطلاعات دهنده می تواند در مورد یک سری iQOO 9 یا یک تلفن سری iQOO Neo6 صحبت کند. از این رو، احتمال دارد iQOO 9T یا iQOO Neo6 Vitality Edition باشد. در مورد مشخصات، گوشی مرموز iQOO دارای صفحه نمایش OLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز است. این دستگاه از چیپست Dimensity 9000 و یک باتری دو سلولی 4700 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

در اخباری مرتبط iQOO ماه گذشته از Z6 رونمایی کرد و این شرکت به زودی یک نسخه Pro نیز تحت عنوان iQOO Z6 Pro 5G رونمایی خواهد کرد. شعبه هند آیکیو  به تازگی تصویری از iQOO Z6 Pro 5G را در توییتر به اشتراک گذاشت و در حالی که هنوز مشخصات این گوشی چندان افشا نشد. در جریان فینال بزرگ iQOO Raid Nights، این شرکت گفت که Z6 Pro 5G “سریع ترین گوشی هوشمند هند در قیمت 25K روپیه خواهد بود. گذشته از آن موفق شد امتیاز 550000 را در تست های AnTuTu کسب کند.

بیشتر بخوانید  اطلاعات بیشتری از گوشی آیکیو Z9 توربو فاش شد

سازنده گوشی پردازنده iQOO Z6 Pro 5G را فاش نکرده است، اما یک منبع موثق گفته است که این پردازنده با تراشه Snapdragon 778G عرضه خواهد شد، همان تراشه ای که سال گذشته iQOO Z5 از آن قدرت می گرفت و AnTuTu هم امتیاز 572549 به آن داد. منبع همچنین گفته است که iQOO Z6 Pro 5G “در عملکرد و بازی سنگین قدرتمند خواهدبود” و “تجربه بازی همه جانبه ای را ارائه می دهد.” همچنین گفته شده که iQOO Z6 Pro 5G در ماه آوریل عرضه خواهد شد، اما هنوز هیچ تاییدی در مورد تاریخ آن وجود ندارد.

انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد. در اخباری مرتبط گوشی ویوو iQOO U5 در اواخر سال 2021 رونمایی شده است، اما افشا جدیدی نشان می دهد که نسخه ارزان تری در راه است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی جدید آیکیو با چیپ Dimensity 9000 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *