گوشی جان سخت BV5200 PRO بلک ویوو معرفی شد

گوشی جان سخت BV5200 PRO بلک ویوو معرفی شد

Blackview نسل بعدی گوشی هوشمند مقاوم BV5200 PRO را به صورت جهانی در AliExpress عرضه می کند. Blackview BV5200 Pro به لطف الگوریتم ArcSoft® پیشرو در صنعت و یک پردازنده هشت هسته ای، پیشرفت چشمگیری در عکاسی و عملکرد به ارمغان می آورد. این گوشی با قیمت خرده فروشی 199 دلار با قیمت بسیار تخفیفی 99 دلاری تنها در فروش جهانی عرضه خواهد شد.

قبل از عرضه BV5200، Blackview مشخصات و الگوریتم‌های دوربین پرهزینه و پیشرفته‌ای را فقط برای مجموعه‌های متوسط به بالا ارائه می‌کرد. با این حال، برای ایجاد برتری در بازار تلفن های ارزان قیمت، Blackview با ArcSoft® شریک شد و برای اولین بار عملکردهای پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری را در تلفن هوشمند ارزان قیمت BV5200 ارائه کرد. ArcSoft® یک ارائه دهنده راه حل نرم افزاری و الگوریتم پیشرو در صنعت است که خدمات خود را به 20 غول برتر جهانی موبایل مانند هواوی، سامسونگ، شیائومی و غیره ارائه کرده است.

با این حال، با BV5200 Pro، این برند یک گام فراتر رفته و 15 درصد در پیکربندی دوربین خود نسبت به مدل قبلی خود بهبود یافته است. این تلفن دارای یک حالت ArcSoft®Panorama ارتقا یافته است که به طور هوشمند با اعوجاج عکس ها مقابله می کند و وفاداری تصاویر را بازیابی می کند. این بدان معناست که با این گوشی تصاویر واضح تر و بهتری از ساختمان ها و مناظر دریافت می کنید. با پیشرفت 15 درصدی در BV 5200، BV 5200 Pro تا حد زیادی اعوجاج را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد عکس های منظره درجه یک بگیرید.

در مورد عکاسی در شب و نور تاریک، نسخه Pro در مقایسه با BV5200 17 درصد ارتقا یافته است. Blackview BV5200 Pro روشنایی را در مناطق تاریک بهبود می بخشد و جزئیات را در مناطق روشن بازیابی می کند و بهترین عکس شما را هم در مکان های با نور خوب و هم در مکان های تاریک به نمایش می گذارد. با ارتقاء حالت شبانه ArcSoft®، یک عکس تقریبا واقعی از صحنه های شبانه، با اشیاء درخشان و ساختمان های روشن که به وضوح در عکس قابل مشاهده هستند، دریافت می کنید. این بدان معناست که می توانید در نور کم تصاویر روشن و خیره کننده با جزئیات بیشتری بگیرید

با حالت زیبایی پیشرفته، Blackview BV5200 Pro رنگ پوستی بی عیب و نقص را نشان می دهد، لکه های صورت شما را از بین می برد و ویژگی های برجسته شما را حفظ می کند. با الگوریتم به روز شده ArcSoft، طبیعی بودن و اصالت عکس های گرفته شده با BV5200 Pro 15 درصد بیشتر از BV5200 در حالت زیبایی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم دوربین، حالت ارتقا یافته ArcSoft®Portrait است که در آن الگوریتم به‌طور هوشمند پس‌زمینه را محو می‌کند و جزئیات بیشتری از صحنه را حفظ می‌کند و فیگور مرکزی را برجسته‌تر می‌کند. این حالت شما را در مرکز عکس نگه می‌دارد و پس‌زمینه را محو می‌کند. شما زیباترین تصویر هستید

Blackview BV5200 Pro دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی HD+ است و دارای 4 گیگابایت رم قابل ارتقا تا 7 گیگابایت و 64 گیگابایت رام قابل ارتقا تا 1 ترابایت است. برخلاف مدل قبلی خود که از پردازنده چهار هسته‌ای استفاده می‌کرد، BV5200 Pro از پردازنده هشت هسته‌ای پیشرفته مدیاتک هلیو G35 استفاده می‌کند و آخرین نسخه DOKE OS 3.0 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می‌کند. برخلاف گوشی‌های حجیم و مقاوم موجود در بازار، BV5200 Pro فقط 268 گرم وزن دارد و بدنه 13.65 میلی متری براق و باریک دارد.

باتری این گوشی 5180 میلی آمپر ساعتی است که از 7.5 ساعت بازی، 14.1 ساعت وبگردی و 20 ساعت پخش موسیقی پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی‌های جالب می‌توان به دکمه میانبر سفارشی، ناوبری GPS، عملکرد NFC، Face Unlock، Dual 4G LTE، Toolkit در فضای باز و غیره اشاره کرد.

Blackview BV5200 Pro که معمولاً با قیمت 199 دلار به فروش می رسد، اکنون با قیمت بسیار تخفیف 99.99 دلاری فقط در AliExpress موجود است. این قرارداد در 9 دسامبر 2022 به پایان می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی جان سخت BV5200 PRO بلک ویوو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *