گوشی تکنو Spark 10 5G با پردازنده دیمنسیتی معرفی شد

گوشی تکنو Spark 10 5G با پردازنده دیمنسیتی معرفی شد

هفته گذشته، Tecno گوشی هوشمند Spark 10 Pro را در هند عرضه کرد. اکنون این برند بی سر و صدا دستگاه جدیدی را در سری Spark 10 معرفی کرده که به عنوان گوشی تکنو Spark 10 5G شناخته می شود.

همچنین این اولین دستگاه 5G در سری Spark بوده و این مدل در هند زیر قیمت 15000 روپیه قرار می گیرد. تکنو Spark 10 5G دارای فرم فاکتور جعبه ای با اسکنر اثر انگشت جانبی است که در دکمه پاور تعبیه شد.

پنل عقب دارای طراحی تتریسی مانند با یک حلقه بزرگ و کوچک دیگر به ترتیب حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز هوش مصنوعی است. در قسمت جلو، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وجود دارد. تکنو Spark 10 5G با صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح HD و طراحی ناچ عرضه خواهد شد. نرخ نوسازی 90 هرتزی بوده و حداکثر روشنایی 480 نیت را ارائه می دهد.

در بخش سخت افزاری، Spark 10 5G به پردازنده مدیاتک Dimensity 6020 مجهز شده که در کنار 4 گیگابایت رم به همراه 4 گیگابایت حافظه مجازی و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD هم تعبیه شده است. این دستگاه مجهز به ورق گرافیت 11851 میلی متری برای دفع گرما شده تا کمتر حرارت تولید کند.

گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی هم است. Spark 10 5G تحت سیستم عامل HiOS 12.6 مبتنی بر اندروید 13 ارائه می شود. گزینه های ارتباطی در گوشی هوشمند شامل پورت USB-C، NFC، Dual 5G و جک 3.5 میلی متری می شود.

Spark 10 Pro دارای برچسب قیمتی 12499 روپیه ای بوده و در رنگ های متا مشکی، متا سفید و متا آبی ارائه می شود. این گوشی هوشمند را می توان از 7 آوریل در فروشگاه های خرده فروشی هند تهیه کرد. تکنو برند هندی بوده که به عنوان تولیدکننده گوشی های خوش قیمت با مشخصات کلیدی کارآمد شناخته می شود.

همچنین توانسته دستگاه های جذابی را با طراحی ایده آل راهی بازار کند. پیدا نیست آیا بزودی مدل های بیشتری از آن را شاهد خواهیم بود یا خیر. این کمپانی درصدد بوده بزودی گزینه های بیشتری را به سبد محصول جذاب خود بیافزاید. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت تکنو مراجعه کنید. انتظار داریم مدل های دیگری از سری اسپارک 10 در راه باشد.

بیشتر بخوانید  تبلیغ گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold روی هواپیما

منبع

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی تکنو Spark 10 5G با پردازنده دیمنسیتی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *