گوشی تاشو X Fold+ ویوو در نزدیکی رونمایی

گوشی تاشو X Fold+ ویوو در نزدیکی رونمایی

در چند روز گذشته، ما گزارش هایی را در مورد کار ویوو بر روی یک گوشی هوشمند تاشو نسل بعدی پوشش داده ایم. اکنون، یک لیست آنلاین اساساً این خبر و همچنین نام دستگاه تاشوی آینده را تأیید کرده است.

پیش از این، اطلاعاتی افشا از یک منبع آگاه چینی ادعا کرده بود که این برند چینی در حال کار بر روی مدل جدید Vivo X Fold + است. اکنون، لیست دستگاه های پشتیبانی شده Google Play اساساً این نام را تأیید کرده است. جدای از این لیست، این دستگاه حتی در سایر وب سایت های صدور گواهینامه، از جمله GeekBench، 3C Certification و موارد دیگر نیز دیده شده است. با نگاهی به فهرست Google Play، دستگاه قرار است شماره مدل V2229A را داشته باشد که با شماره مدل موجود در پایگاه‌های داده دیگر یکسان است.

Vivo X Fold+ در لیست دستگاه های پشتیبانی شده Google Play در کنار سایر گوشی های هوشمند جدید مانند Vivo X Note مشاهده شد. متأسفانه، این لیست به جز تأیید شماره مدل، جزئیات دقیق دیگری را در مورد این تلفن تاشو جدید نشان نمی دهد. اگرچه، این نشان می دهد که معرفی گوشی هوشمند در نزدیکی است. ما همچنین گزارش های قبلی داریم که به مشخصات آن اشاره می کند. GeekBench این دستگاه را با جدیدترین و بهترین تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 کوالکام فهرست کرده که حداقل با 12 گیگابایت رم همراه می شود.

همچنین تایید شده که این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 12 خارج از جعبه اجرا می شود. تیتر چینی همچنین مشخصات دوربین دستگاه را فاش کرد که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین پرتره 12 مگاپیکسلی با زوم 2 برابر، لنز اولتراواید 48 مگاپیکسلی و سنسور پریسکوپ 8 مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش خارجی 6.53 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی، صفحه نمایش اولیه 8.03 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی120 هرتزی و بسته باتری 4700 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 80 واتی نیز پشتیبانی می کند، اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گوشی T1 5G ویوو معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی تاشو X Fold+ ویوو در نزدیکی رونمایی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *