گوشی اینفینیکس Hot 30 با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

گوشی اینفینیکس Hot 30 با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

شرکت اینفینیکس به تازگی محصول میان رده خود را با نام Hot 30 معرفی کرد. دستگاهی که طراحی شیک، ساده و جذابی داشته و مشخصات کلیدی قابل توجهی هم در کنار به چشم می خورد.

اینفینیکس Hot 30 دارای یک صفحه نمایش حفره دار در وسط بوده و سایز آن به 6.78 اینچ می رسد. این نمایشگر وضوح FHD+ داشته و با حداکثر روشنایی 500 نیتی ارائه می شود. در سوی دیگر باید به نرخ نوسازی 90 هرتزی هم اشاره کرد.

این صفحه نمایش دارای گواهی Widevine L1 برای پخش محتوا است. یک اسکنر اثر انگشت جانبی با کلید پاور یکپارچه شده و در عقب هم طرف بافت دار زیبایی دارد. در سوی دیگر دو حسگر دوربین بزرگ دایره ای در کنار فلاش LED به چشم می خورد.

Infinix Hot 30 دارای دوربین دوگانه عقب است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز هوش مصنوعی می شود. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم تدارک دیده شد. در بخش سخت افزاری، Infinix Hot 30 به پردازنده مدیاتک Helio G88 مجهز شده است. این چیپست با 8 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه رم مجازی همراه است.

در سوی دیگر باید به 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا 1 ترابایت از طریق اسلات کارت microSD هم پرداخت. این گوشی هوشمند انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی می گیرد. در بخش نرم‌افزاری، تحت سیستم‌عامل اندروید 13 عمل می کند. گزینه های اتصال اینفینیکس Hot 30 شامل پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری هدفون، NFC، بلوتوث و وای فای می شود.

Hot 30 در رنگ های سبز، مشکی و سفید عرضه خواهد شد و قیمت مشخصی ندارد. اینفینیکس در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل های میان رده تکمیل سازد. برند چینی هر سال نسل جدید گوشی های هوشمند خود را معرفی کرده که هر یک ویژگی های برجسته ای دارند. از جمله آنها باید به همین گزینه رده میانی پرداخت که شرکت مورد اشاره آن را با طراحی جذاب و سخت افزاری قابل قبول همراه کرد.

مشخص نیست آیا مدل دیگری از این سری عرضه خواهد شد یا خیر. برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید به وب سایت اینفینیکس مراجعه کنید. پیش بینی شده بزودی محصول دیگری هم معرفی شود.

بیشتر بخوانید  گوشی اینفینیکس Zero 30 5G در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اینفینیکس Hot 30 با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *