گوشی ایسوس ROG Phone 7 Ultimate در NBTC رویت شد

گوشی ایسوس ROG Phone 7 Ultimate در NBTC رویت شد

ایسوس اعلام کرده که این برند در تاریخ 13 آوریل یک رویداد جهانی برای گوشی های هوشمند گیمینگ پرچمدار سری ROG Phone 7 برگزار خواهد کرد. تاکنون، ما از وجود ROG Phone 7، 7 Pro و 7D از طریق افشای اطلاعات و تاییدیه های مختلف با خبر شدیم. اکنون، یک لیست گواهی جدید NBTC وجود ROG Phone 7 Ultimate را تایید کرده است.

پایگاه داده گواهی اخیرا ایسوس ROG Phone 7 Ultimate را با شماره مدل AI2205_D معرفی کرده که قبلاً در بنچمارک AnTuTu با ROG Phone 7D اشتباه گرفته شد. اطلاعات جدید تأیید می کند که AI2205_D متعلق به ROG Phone 7 Ultimate است و نه آنطور که قبلاً تصور می شد 7D. جالب اینجاست که AI2205_D از چیپست Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می کند، در حالی که چیپست مورد انتظار برای ROG Phone 7D مدیاتک Dimensity 9200 است. این افشای جدید وضوح بیشتری را در مورد مشخصات گوشی های آینده ارائه می دهد.

با توجه به لیست آن، این گوشی هوشمند قرار است دارای 16 گیگابایت حافظه LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 باشد که نشان‌دهنده قابلیت‌های عملکرد برتر است. علاوه بر این، لیست نشان می دهد که دستگاه دارای نمایشگری با نرخ نوسازی چشمگیر 165 هرتزی بوده که تجربه کاربری روان و پاسخگو را ایجاد می کند.

ضخامت آن 173 در 77 در 10.3 میلی متر و وزن آن 239 گرم است. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی باشد. سیستم دوربین می تواند دارای سنسور اصلی سونی IMX766 همراه با یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 8 مگاپیکسلی باشد. در جلو، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

در اخباری مرتبط سری ROG Phone 7 ایسوس در 13 آوریل به صورت جهانی معرفی می شود و مشخصات به همراه تصاویر ROG Phone 7 Pro قبلاً به صورت آنلاین فاش شد. اخیرا، ایوان بلاس، افشاگر مطرح، رندری از هر دو مدل وانیلی ROG Phone 7 و پرو به اشتراک گذاشته است.

با شروع مدل ساده، رندرها نشان می‌دهند که این گوشی دارای طراحی مشابه با مدل قبلی بوده  و از کناره‌های و عقبی برخوردار است. قسمت عقب دارای سه دوربین و یک فلاش LED است، در حالی که سمت راست از دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور بهره می برد. مدل پرو با همان طراحی عرضه خواهد شد، با این حال، یک نمایشگر اضافی در عقب دارد که لوگو ROG را نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید  انتشار جزئیات بیشتر از نمایشگر ایسوس VG27AQ3A

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ایسوس ROG Phone 7 Ultimate در NBTC رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *