گوشی اوپو K10 Vitality Edition بزودی معرفی می شود

گوشی اوپو K10 Vitality Edition بزودی معرفی می شود

چند ماه پیش، اوپو از دو گوشی K10 5G و K10 Pro 5G در چین رونمایی کرد. با توجه به افشاگر چینی، Panda is Bald، اوپو در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی سری K به نام OPPO K10 Vitality Edition است. وی همچنین به برخی از مشخصات این دستگاه اشاره کرده است.

بر اساس این نکته، OPPO K10 Vitality Edition از چیپست اسنپدراگون 778G قدرت خواهد گرفت. این دستگاه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار خواهد شد. همچنین یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. به جز این جزئیات، اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات دستگاه در دسترس نیست. امیدواریم گزارش های جدیدتر در روزهای آینده اطلاعات بیشتری را در مورد این گوشی هوشمند فاش کنند.

در اخبار مرتبط، یک گوشی اوپو با شماره مدل PGGM10 توسط پایگاه TENAA چین در ماه می تایید شد. این دستگاه احتمالاً به عنوان یک گوشی سری K با نام OPPO K10x معرفی خواهد شد. مشخصات این دستگاه حاکی از آن است که می‌تواند نسخه‌ای از Realme V25 5G باشد.

گوشی اوپو K10x دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی LCD با وضوح Full HD+ است. این مدل از پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز قدرت گرفته که از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. به نظر می رسد که این تلفن هوشمند از چیپست اسنپدراگون 695 نیز قدرت گیرد. باتری هم چیزی بیش از یک پک 4880 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع نامشخص است.

K10x به 6 گیگابایت / 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. این گوشی دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه یک جفت دوربین 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

اطلاعات بیشتری موجود نیست و باید منتظر ماند تا بزودی اوپو محصول جدید را معرفی کند. پیدا نیست برند چینی چه محصولات دیگری را بزودی معرفی خواهد کرد. انتظار داریم مدل جدید در همین جولای معرفی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی Find N2 Flip اوپو در گیگ بنچ

نظرات در مورد : گوشی اوپو K10 Vitality Edition بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *